Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia zagra z Arką w FIFE

Podczas zaplanowanego na 28 września spotkania 10. kolejki LOTTO Ekstraklasy Legia Warszawa – Arka Gdynia zostanie rozegrany premierowy mecz pokazowy w FIFA 19. E-sportowcy obu klubów zmierzą się na promenadzie stadionu Legii w trakcie trwania meczu, co będzie pierwszą taką inicjatywą w Polsce. Transmisja tego bezprecedensowego wydarzenia na stronie głównej Onet.pl.

Wirtualny mecz Legia Warszawa – Arka Gdynia w FIFA 19, nowej edycji cieszącej się ogromną popularnością gry EA SPORTS, rozpocznie się w piątek równo z pierwszym gwizdkiem sędziego o 20:30 na koronie Trybuny Południowej. Barwy Legii będą reprezentować Miłosz „milosz93” Bogdanowski i Michał „Sroka” Srokosz, którzy z rywalami zmierzą się w formacie „Best of 2”. Transmisję meczu pierwszego z legionistów kibice będą mogli oglądać na stronie głównej Onet.pl, natomiast spotkanie z udziałem drugiego zawodnika Legia eSports dostępne będzie na portalu Twitch.Tv

Unikalnemu w skali światowej wydarzeniu będą towarzyszyły liczne atrakcje dla kibiców. W przerwie meczu zawodnicy Legia eSports odwiedzą młodych fanów Mistrza Polski w sektorze rodzinnym, gdzie będą rozgrywać mecze, rozdawać autografy i pozować do zdjęć. Również w piątek zaplanowano ogólnoświatową premierę gry FIFA 19. Na dedykowanym stoisku zlokalizowanym na dolnej kondygnacji sektora będzie można kupić limitowaną edycję gry „FIFA 19 – Legia Warszawa” z zawodnikami mistrza Polski, Sebastianem Szymańskim i Carlitosem na dodatkowej nakładce.

“Takiego e-sportowego wydarzenia jeszcze w Polsce nie było. Łączymy świat tradycyjnego futbolu i e-sportu w najbardziej spektakularnej formule – podczas meczu na boisku będzie toczył się drugi mecz, wirtualny, a wszystko to odbędzie się w tym samym czasie na naszym stadionie. W dodatku premierowo zaprezentujemy nową odsłonę gry FIFA 19, którą przygotowaliśmy również w ekskluzywnej wersji dla kibiców Legii. Organizując takie spotkanie pokazujemy otwartość klubu na nowe trendy, które chcemy wyznaczać nie tylko na boisku. Dzięki partnerowi Legia eSports, Onet.pl, zasięg naszej inicjatywy będzie nieograniczony” – mówi dyrektor rozwoju biznesowego Legii Warszawa Krzysztof Stalewski.

E-sportowy mecz Legia Warszawa – Arka Gdynia to kolejne pionierskie wydarzenie organizowane przez założoną w 2016 roku sekcję Legię eSports. W sierpniu tego roku, przy okazji meczu z Zagłębiem Sosnowiec, e-sportowcy obu drużyn rywalizowali na płycie boiska.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh