Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia w świecie esportu

Legia oficjalnie ogłosiła wejście w świat esportu, klub otwiera nową sekcję oraz organizuje turniej.

Turniej zostanie rozegrany w kilku grach, jednak najważniejszą pozycją będzie rywalizacja w jedną z najpopularniejszych gier komputerowych na świecie – FIFA17. W rozgrywkach zmierzy się osiem zespołów, reprezentujących oficjalne sekcje sportu elektronicznego topowych europejskich klubów piłkarskich. Oprócz Legii Warszawa na turnieju wystąpią zawodnicy Manchesteru City, Schalke 04 Gelsenkirchen, VfL Wolfsburg, Ajaksu Amsterdam, Valencii, Paris Saint-Germain oraz Sportingu Club de Portugal.

“Rynek gier komputerowych oraz ich popularność i różnorodność rosną z każdym rokiem, coraz więcej europejskich klubów podejmuje w tym obszarze bardzo ambitne projekty” – mówi Szumielewicz. – “Jesteśmy dumni, że przy tak wspaniałej okazji będziemy mogli uroczyście zainaugurować działalność sekcji sportu elektronicznego Legii Warszawa. Jej powstanie wpisuje się z jednej strony w wielosekcyjną tradycję naszego Klubu, z drugiej zaś jest zgodne z naszym pragnieniem innowacyjnego rozwoju Klubu na wszystkich polach.”

Turniej zostanie rozegrany równolegle na czterech stanowiskach: najpierw drużyny będą rywalizowały ze sobą w systemie każdy z każdym, następnie rozpocznie się faza finałowa w formie pucharowej, w której przegrany będzie odpadał z dalszej rywalizacji. Na zwycięzców i laureatów czekają nagrody w wysokości 3500 euro. Jednym z prowadzących turniej będzie Łukasz „Juras” Jurkowski, znany z roli spikera na meczach Legii Warszawa.

“Po raz pierwszy na świecie na turniej sportu elektronicznego przyjedzie tak wiele oficjalnych drużyn czołowych, światowych klubów piłkarskich” – mówi Wiktor Cegła, dyrektor marketingu Legii Warszawa. – “Jest to efekt naszych wielomiesięcznych wysiłków, konsultacji i dialogu z przedstawicielami klubów zagranicznych, które pragną rozpocząć działania w przestrzeni e-sportu. Przy okazji turnieju odbędzie się również warsztat z udziałem specjalistów do spraw e-sportu, marketingu oraz mediów społecznościowych reprezentujących wszystkie kluby uczestniczące w naszych rozgrywkach, w trakcie którego dyskutować będziemy nad przyszłością, rolą i formą udziału tradycyjnych organizacji sportowych w tej nowej dla nich przestrzeni.”

Nazwiska osób, które będą reprezentowały Legię na turnieju na razie trzymane są w tajemnicy – w najbliższych dniach Klub przedstawi członków drużyny, która zmierzy się w FIFA17 z europejskimi potęgami, a w kolejnych tygodniach zaprezentuje strategię e-sportową.

Źródło: Legia Warszawa

Najnowsze

PKO Bank Polski Ekstraklasa w grze Football Manager 2021

Sports Interactive i SEGA prezentują najnowszą edycję kultowej gry - Football Manager 2021 Kolejny rok z rzędu gra posiada oficjalną ...

Całość ›

HotPay partnerem FEN

Już w najbliższy weekend odbędzie się gala FEN 31, partnerem wydarzenia będzie system sprzedaży płatności HotPay HotPay to ...

Całość ›

Crunchips partnerem Ekstraklasa Games

Marka Crunchips została oficjalnym partnerem turnieju Ekstraklasa Games 2020/21 Trzecia edycja największego polskiego turnieju ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

PKO Bank Polski Ekstraklasa w grze Football Manager 2021.

#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/pko-bank-polski-ekstraklasa-w-grze-football-manager-2021/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.