Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech Poznań osiągnął cel w akcji Fans4club

Lech Poznań już zrealizował 100% akcji organizowanej w ramach Fans4club.

Pierwszy cel akcji „Dumni z tradycji” został osiągnięty. W ten sposób na szarych dotąd ścianach INEA Stadionu pojawi się co najmniej dwadzieścia wyjątkowych grafik przedstawiających legendarne postaci i wydarzenia z 95-letniej historii Lecha Poznań. Drugi cel akcji zakłada zebranie pieniędzy na wyprodukowanie i instalację kolejnych ośmiu grafik.

Tym razem klub walczymy o to, by na ściany INEA Stadionu trafili rozpoznawalni i lubiani piłkarze, którzy uznawani są za twarze „Kolejorza” ostatnich lat, a także wspomnienie wyjątkowych spotkań z fazy grupowej Ligi Europy. Celem numer dwa jest zebranie jeszcze 64 tys. złotych, czyli osiągnięcie 224 tys. złotych w akcji. Pozwoli to na stworzenie grafik królów strzelców w barwach Lecha: Roberta Lewandowskiego i Artjomsa Rudnevsa, a także wychowanka klubu Karola Linettego. Na ściany mogą trafić również graficzne wspomnienia wyjątkowych meczów w fazie grupowej Ligi Europy z jesieni 2010 roku. Wtedy po raz pierwszy w XXI wieku na Bułgarską zaczęło chodzić po 40 tysięcy widzów: zaczynając od debiutanckiego spotkania z FC Salzburg (2:0), przez historyczny sukces w starciu z Manchesterem City (3:1), aż po pamiętny „zwycięski” remis 1:1 z Juventusem Turyn.

Dwie grafiki mogą pojawić się również w Kotle – Stowarzyszenie Kibiców Lecha Poznań będzie miało do dyspozycji środki na pomalowanie kolejnych dwóch ścian.

Jeśli uda się zrealizować drugi cel, klub przystąpi do realizacji kolejnego. Akcja trwa do 10 kwietnia. Do dziś do akcji „Dumni z tradycji” dołączyło już blisko 1200 kibiców. Zakończenie akcji sukcesem pozwoli, by oczy poznańskich i wielkopolskich kibiców Kolejorza mogły radować grafiki z efektownymi oprawami i flagami, legendarnymi postaciami czy wspomnieniami meczów.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›