Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech Piasecki ambasadorem win Cono Sur

Wybitny polski kolarz, mistrz świata, zwycięzca Wyścigu Pokoju – Lech Piasecki został ambasadorem marki Cono Sur – Oficjalnego Wina Tour de France, jednego z największych producentów win ekologicznych na świecie.

Jest to pierwsza współpraca marki z kolarskim ambasadorem. Współpraca polegać będzie na realizacji działań promocyjnych marki przed oraz w trakcie Wielkiej Pętli.

Ambasadora Lecha Piaseckiego będzie można zobaczyć w serii materiałów video ukazujących ciekawostki dotyczące wyścigu Tour de France oraz komentarzy odnoszących się do zmagań Polaków na trasie wyścigu, a także bieżącej sytuacji na poszczególnych etapach. Materiały ukażą się na facebookowym profilu marki Cono Sur oraz na kanale You Tube – TiM Wina.

Lech Piasecki to były Mistrz Świata amatorów i torowy Mistrz Świata zawodowców. W 1985 roku zwyciężył
w Wyścigu Pokoju oraz pięciu etapach Giro d’Italia. W 1987 roku był liderem 1 i 2 etapu Tour de France. Obecnie prowadzi amatorski klub rowerowy „Lech Piasecki TEAM” oraz współpracuje przy organizacji Tour de Pologne.

– „Tour de France to nie tylko sportowe emocje, ale także wspaniałe otoczenie i niepowtarzalny klimat. A jak Francja to również i wino. Dlatego wspólnie z marką Cono Sur postaramy się zaprezentować ciekawostki związane z wyścigiem Tour de France w towarzystwie znakomitych win” – przyznał Lech Piasecki – nowy ambasador marki Cono Sur.

– „Wspólnie z Panem Lechem Piaseckim, legendą polskiego kolarstwa, postaramy się przybliżyć kulisy Tour de France, aby kibice mogli razem z nami poczuć atmosferę i emocje towarzyszące tej wyjątkowej imprezie” – mówi Patrycja Sikorska, PR & Strategic Marketing Manager TiM S.A. – dystrybutora marki Cono Sur w Polsce

Winiarnia Cono Sur powstała w 1993 roku. Celem, jaki przyświecał marce było stworzenie wyrazistych
i niepowtarzalnych win z jednoczesną troską o środowisko. Dlatego działania Cono Sur pozostają zawsze
w zgodzie z naturą.

Źródło: Cono Sur

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›