Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lavazza została Platynowym Partnerem Finałów Nitto ATP w Turynie

Lavazza przybliży kulturę picia kawy entuzjastom tenisa, ponieważ została Platynowym Partnerem Finałów Nitto ATP w Turynie. Kontrakt podpisano na okres 2021-2025.

Zaczęło się oficjalne odliczanie do rozpoczęcia najbliższych finałów Nitto ATP, które odbędą się w Turynie, kolebce marki Lavazza. Kolejne edycje będą się tu odbywały aż do 2025 roku, a Lavazza, jako Platynowy Partner, będzie współpracowała z Federtennis oraz państwowymi i lokalnymi władzami przez cały ten czas. Marka z niezwykłą satysfakcją i entuzjazmem podchodzi do tej nowej sportowej przygody, co wyraża słowami Marco Lavazza, wiceprezesa Grupy Lavazza.

– „Jesteśmy dumni z partnerstwa z Finałami Nitto ATP w Turynie w latach 2021-2025. To prestiżowe wydarzenie o międzynarodowej renomie, zarówno dla naszej marki, jak i dla naszego miasta. Lavazza już od dziesięciu lat zaangażowana jest w tenisa poprzez obecność na turniejach Wielkiego Szlema. Decyzja o uczestnictwie w finałach Nitto ATP jest kolejnym krokiem w tym kierunku.” – mówi Marco Lavazza. – „Od jakiegoś czasu zdecydowaliśmy się komunikować z szeroką społecznością fanów sportu z różnych kategorii, przybliżając im prawdziwą włoską kawę oraz kulturę jej picia i parzenia. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy sprostać temu ważnemu wyzwaniu w Turynie, skąd wywodzi się zarówno Lavazza, jak i pierwsze włoskie espresso w historii”.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›