Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lavazza świętuje swój ósmy rok na Wimbledonie

NEW YORK, NY – AUGUST 30: Andre Agassi at the kickoff party announcing his global partnership with Lavazza at NOMO Kitchen on August 30, 2016 in New York City. (Photo by Ed Mulholland/Getty Images for Lavazza)

Lavazza, po raz ósmy z rzędu jako Oficjalna Kawa turnieju, zaprosiła na Wielkiego Szlema do Londynu swojego Globalnego Ambasadora, Andre Agassiego.

Lavazza, wiodący globalny koncern kawowy, jest Oficjalną Kawą odbywającego się obecnie turnieju Wielkiego Szlema w Londynie. Trwająca z sukcesami od ośmiu lat współpraca z Wimbledonem będzie kontynuowana także w 2019 r.

Z tej okazji, Lavazza już po raz drugi zaprosiła na zawody do Londynu swojego Globalnego Ambasadora – legendarnego tenisistę Andre Agassiego. Gośćmi Lavazzy będą także rozpoznawalni na całym świecie szefowie kuchni z najbardziej uznanych restauracji odznaczonych gwiazdkami Michelin, w tym Brytyjczyk Shaun Rankin z Ormer Mayfair, Włoch Carlo Cracco oraz słynny cukiernik Ernst Knam.

Ambasadorzy Lavazzy są obecni na Wimbledonie od początku turnieju. W pierwszym tygodniu można ich spotkać m.in. w „The Queue” – najsłynniejszej kolejce w Wielkiej Brytanii – serwujących darmową kawę najbardziej zdeterminowanym fanom tenisa, pragnącym zdobyć wejściówki na korty. Wyśmienita Lavazza pomaga kibicom naładować energię jeszcze przed wejściem na trybuny. Dostępny dla kibiców będzie także słynny Ripplemaker, który umożliwi odwiedzającym spersonalizowanie pianek cappuccino i latte na wzór swojego selfie (lub podobizn ulubionych tenisistów!).

– „Lavazza jest dumna ze swojej wieloletniej współpracy z Wimbledonem, a także z wybitnymi osobistościami, kochanymi przez miłośników tenisa. Jedną z nich jest nasz Globalny Ambasador Andre Agassi, który na zawsze będzie związany z Wimbledonem, gdzie zdobył swój pierwszy tytuł Wielkiego Szlema. Jesteśmy dumni, że możemy nadal wspierać jeden z największych turniejów tenisowych na świecie” – mówi wiceprezes Grupy Lavazza, Marco Lavazza.

Wimbledon odbywa się od poniedziałku 2 lipca do niedzieli 15 lipca 2018 r. Przez dwa tygodnie 100 profesjonalnych baristów Lavazzy przyrządzi prawdziwą włoską kawę dla przeszło 500 tysięcy kibiców, w 60 punktach obsługi na terenie Wimbledonu.

Dla wszystkich miłośników tenisa, zarówno tych na kortach Wimbledonu, jak i na zewnątrz w słynnej kolejce, gdzie z niecierpliwością oczekują na wejście, kawa Lavazza będzie serwowana w klasycznych oraz limitowanych wersjach.

Lavazza jest jedyną na świecie marką spożywczą współpracującą ze wszystkimi turniejami Wielkiego Szlema. Tym samym potwierdza swoje zaangażowanie w tę dyscyplinę sportu. Oprócz Wimbledonu, ta najlepiej sprzedająca się kawa we Włoszech jest serwowana ponad trzem milionom miłośników tenisa podczas prestiżowych turniejów Rolanda Garrosa, US Open i Australian Open.

Najnowsze

TVP chciało kupić Przegląd Sportowy

Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski na antenie Weszło FM ujawnił, że Telewizja Polska chciała kupić Przegląd Sportowy, nie dojdzie ...

Całość ›

Anwil ma nowego sponsora głównego, firme Husar

Anwil Włocławek ma nowego sponsora głównego, została nim firma Husar Budownictwo Inżynieryjne SA  Husar Budownictwo Inżynieryjne ...

Całość ›

Śląsk Wrocław otwiera kolejny fanshop

Po FanShopie #NaStadionie pryszła pora na kolejny sklep Śląska Wrocław - przy legendarnym obiekcie na ul Oporowskiej, który zostanie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.