Lavazza świętuje swój ósmy rok na Wimbledonie
Lavazza, po raz ósmy z rzędu jako Oficjalna Kawa turnieju, zaprosiła na Wielkiego Szlema do Londynu swojego Globalnego Ambasadora, Andre Agassiego.
Lavazza, wiodący globalny koncern kawowy, jest Oficjalną Kawą odbywającego się obecnie turnieju Wielkiego Szlema w Londynie. Trwająca z sukcesami od ośmiu lat współpraca z Wimbledonem będzie kontynuowana także w 2019 r.
Z tej okazji, Lavazza już po raz drugi zaprosiła na zawody do Londynu swojego Globalnego Ambasadora – legendarnego tenisistę Andre Agassiego. Gośćmi Lavazzy będą także rozpoznawalni na całym świecie szefowie kuchni z najbardziej uznanych restauracji odznaczonych gwiazdkami Michelin, w tym Brytyjczyk Shaun Rankin z Ormer Mayfair, Włoch Carlo Cracco oraz słynny cukiernik Ernst Knam.
Ambasadorzy Lavazzy są obecni na Wimbledonie od początku turnieju. W pierwszym tygodniu można ich spotkać m.in. w „The Queue” – najsłynniejszej kolejce w Wielkiej Brytanii – serwujących darmową kawę najbardziej zdeterminowanym fanom tenisa, pragnącym zdobyć wejściówki na korty. Wyśmienita Lavazza pomaga kibicom naładować energię jeszcze przed wejściem na trybuny. Dostępny dla kibiców będzie także słynny Ripplemaker, który umożliwi odwiedzającym spersonalizowanie pianek cappuccino i latte na wzór swojego selfie (lub podobizn ulubionych tenisistów!).
– „Lavazza jest dumna ze swojej wieloletniej współpracy z Wimbledonem, a także z wybitnymi osobistościami, kochanymi przez miłośników tenisa. Jedną z nich jest nasz Globalny Ambasador Andre Agassi, który na zawsze będzie związany z Wimbledonem, gdzie zdobył swój pierwszy tytuł Wielkiego Szlema. Jesteśmy dumni, że możemy nadal wspierać jeden z największych turniejów tenisowych na świecie” – mówi wiceprezes Grupy Lavazza, Marco Lavazza.
Wimbledon odbywa się od poniedziałku 2 lipca do niedzieli 15 lipca 2018 r. Przez dwa tygodnie 100 profesjonalnych baristów Lavazzy przyrządzi prawdziwą włoską kawę dla przeszło 500 tysięcy kibiców, w 60 punktach obsługi na terenie Wimbledonu.
Dla wszystkich miłośników tenisa, zarówno tych na kortach Wimbledonu, jak i na zewnątrz w słynnej kolejce, gdzie z niecierpliwością oczekują na wejście, kawa Lavazza będzie serwowana w klasycznych oraz limitowanych wersjach.
Lavazza jest jedyną na świecie marką spożywczą współpracującą ze wszystkimi turniejami Wielkiego Szlema. Tym samym potwierdza swoje zaangażowanie w tę dyscyplinę sportu. Oprócz Wimbledonu, ta najlepiej sprzedająca się kawa we Włoszech jest serwowana ponad trzem milionom miłośników tenisa podczas prestiżowych turniejów Rolanda Garrosa, US Open i Australian Open.