Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lavazza Oficjalną Kawą Juventusu

„Oficjalna kawa” w skali globalnej panujących mistrzów Włoch to sedno porozumienia zawartego przez Lavazzę i Juventus.

Podstawą współpracy są charakterystyczne, wspólne dla obu podmiotów wartości, które pozwoliły im zdobyć szacunek we Włoszech i za granicą. Połączenie tych dwóch kultowych marek to wizja przyszłości, w której innowacje, pasja i tradycja będą kształtować wspólne projekty, inspirujące i angażujące ludzi, którzy będą centralnym elementem tej historii doskonałości.

Wywodzące się z Turynu globalne marki jakimi są Lavazza i Juventus, dzięki swojej strategicznej wizji i przedsiębiorczości, były w stanie stworzyć i wyeksportować model biznesowy, który jest powszechnie postrzegany jako skuteczny. Umowa obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych, takich jak widoczność marki Lavazza na stadionie Allianz podczas meczów Serie A i Coppa Italia oraz w Centrum Treningowym Juventus, działania w mediach społecznościowych, komunikację digital oraz wykorzystanie logo w komunikacji ATL i BTL.

Partnerstwo obejmie również pierwszą drużynę kobiet Juventusu, która od momentu powstania utrzymuje mistrzostwo Włoch oraz świat eSportu dzięki działaniom z drużyną Juventus eFootball. Umowa obejmuje także wyłączną sprzedaż kawy Lavazza we wszystkich kawiarniach i salonach gościnnych na Allianz Stadium w Turynie (na którym znajdują się również kawiarnie Lavazza); korzystanie z automatów Lavazza we wszystkich Sky boxach stadionu, a także prawo do dostarczania kawy do Hotelu J.

– „Jesteśmy szczególnie dumni z podpisania wieloletniego partnerstwa z kultową włoską marką o międzynarodowym zasięgu, jaką jest Juventus, która podobnie jak my pochodzi z Turynu i wiąże się z ważnym dziedzictwem rodzinnym” – powiedział Sergio Cravero, dyrektor marketingu Lavazza. – „Sport to jeden ze strategicznych filarów naszej marki w promowaniu prawdziwej kultury włoskiej kawy na całym świecie i docieraniu do szerokiego grona pasjonatów. Jestem pewien, że ta współpraca będzie niezwykle owocna w przekazywaniu wspólnych wartości, takich jak dążenie do doskonałości oraz zdolność do wprowadzania innowacji i inspirowania ludzi, co sprawi, że świat Juventusu będzie jeszcze bardziej wyjątkowy, dzięki najwyższej jakości kawie Lavazza”.

– „Z satysfakcją witamy Lavazzę w rodzinie naszych partnerów. Umowa ta jest bardzo ważna dla naszego Klubu i dla naszego miasta, łącząc dwie najważniejsze włoskie marki na świecie. Projekty, które wspólnie opracujemy, będą dotyczyć różnych obszarów i wykorzystywać wiele strategicznych punktów wspólnych między naszymi markami”– skomentował dyrektor finansowy Juventusu Giorgio Ricci.

Przez lata Lavazza była partnerem jednych z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie. W tenisie jest to jedyna marka z sektora żywności i napojów, która sponsorowała wszystkie cztery turnieje Wielkiego Szlema (US Open, Wimbledon, Roland Garros, Australian Open). W piłce nożnej Lavazza jest znana na całym świecie i podziwiana ze względu na partnerstwa z prestiżowymi klubami i projekty charakteryzujące się trzema wspólnymi mianownikami: poświęceniem, autentycznością i innowacyjnością. W 2018 roku Lavazza postanowiła zwrócić się do milionów fanów Premier League na podstawie długoterminowych umów, na mocy których była Oficjalnym Partnerem Kawowym Arsenalu oraz Liverpoolu – dwóch z najbardziej prestiżowych klubów piłkarskich w Wielkiej Brytanii.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›