Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lavazza oficjalną kawą Arsenalu i Liverpoolu

Włoska marka kawy, Lavazza została partnerem dwóch czołowych klubów angielskiej Premier League – Arsenalu Londyn i FC Liverpoolu.

Grupa Lavazza ogłosiła nawiązanie dwóch nowych partnerstw w Wielkiej Brytanii, dzięki którym staje się oficjalną kawą dwóch klubów piłkarskich – Arsenalu i Liverpoolu. Nowe umowy partnerskie połączą doskonałość prawdziwej, włoskiej kawy z futbolem na najwyższym poziomie.

Przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie wyłącznym dostawcą kawy na stadionach Emirates i Anfield. W ofercie produktowej znajdą się zrównoważone kawowe mieszanki iTierra! Colombia. Z kolei w strefach VIP i dla zawodników oraz w kluczowych punktach sprzedaży na stadionie, będzie serwowana Kafa – kawa premium typu single origin.
Lavazza jako firma rodzinna ma długie tradycje w oferowaniu najwyższej jakości włoskiej kawy, sięgające założenia firmy w Turynie w 1895 roku – było to niedługo po założeniu obu klubów: Arsenal FC w 1886 roku i Liverpool FC w 1892 roku. Tak jak Lavazza łączy w sobie dziedzictwo, tradycję i pasję do tworzenia doskonałych doznań kawowych, tak Arsenal i Liverpool czerpią z tych wspólnych wartości, aby osiągać doskonałe wyniki na boisku.

– „Cieszymy się, że możemy współpracować na rynku brytyjskim z Arsenalem i Liverpoolem, dwoma wiodącymi angielskimi klubami, które znalazły się wśród ‘20 najcenniejszych marek sportowych’ na świecie . To dwie drużyny, które dzielą z Lavazzą tę samą pasję do doskonałości, innowacji i tradycji. W ramach tych wieloaspektowych partnerstw zobaczymy wybranych zawodników z obydwu klubów jako bohaterów jednej z lokalnych wersji nowej globalnej kampanii reklamowej Lavazzy” – powiedział Carlo Colpo, odpowiedzialny globalnie za marketing i komunikację Lavazzy.

– „Jesteśmy niezmiernie dumni, że poprzez nowe partnerstwa z dwoma wspaniałymi angielskimi klubami możemy dalej wzmacniać naszą pozycję w Wielkiej Brytanii. Dzięki temu będziemy mogli zapewnić prawdziwie włoską kawę nie tylko na stadionach, ale też przy wielu innych okazjach przez cały rok, potencjalnie docierając do dziesiątek milionów fanów” – powiedział David Rogers, dyrektor wykonawczy Lavazzy w Wielkiej Brytanii.

Lavazza od dawna kojarzona jest z najbardziej prestiżowymi imprezami sportowymi. Marka jest jedynym sponsorem z branży spożywczej i napojów wszystkich czterech tenisowych turniejów Wielkiego Szlema, w tym Wimbledonu. Lavazza współpracuje również na lokalnych rynkach z innymi imprezami premium, takimi jak Royal Ascot (Wielka Brytania), Mercedes Cup (Niemcy) i CHIO Aachen (Niemcy). Poprzednie partnerstwa sportowe obejmują Mistrzostwa Świata w piłce nożnej we Francji w 1998 r., Italian Open (Golf) 2013 i 2014 oraz Puchar Świata w narciarstwie z 1987 i 1989 roku.

Lavazza została założona w 1895 roku w Turynie firma jest własnością rodziny Lavazza od czterech pokoleń. Obecnie Grupa Lavazza znajduje się w czołówce największych światowych producentów kawy. Swoją działalność prowadzi poprzez sieć oddziałów i autoryzowanych dystrybutorów w ponad 90 krajach na całym świecie, a 63% dochodów pochodzi z rynków spoza Włoch. Lavazza zatrudnia łącznie około 3000 osób, a jej obrót wynosi ponad 2 mld € (dane szacunkowe za 2017 rok). Już na początku swego istnienia Lavazza opracowała koncepcję tworzenia blendów, czyli łączenia różnych rodzajów kawy z różnych obszarów geograficznych, i nadal jest to cecha charakterystyczna dla wszystkich produktów firmy.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›