Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lavazza na kolejne trzy lata z Wimbledonem

Jako Oficjalna Kawa Turnieju siódmy rok z rzędu, Lavazza zaprosiła tenisową gwiazdę i Globalnego Ambasadora marki Andre Agassiego na tegoroczny turniej Wielkiego Szlema.

Lavazza, jeden z wiodących producentów kawy na świecie, poinformowała o podpisaniu nowej, trzyletniej umowy z tenisowym turniejem Wimbledon, na mocy której pozostanie Oficjalną Kawą Turnieju. Partnerstwo rozpoczęte w 2011 r. okazało się wielkim sukcesem, a teraz zostało przedłużone do 2019 r.

Z tej okazji Lavazza zaprosiła na turniej swojego tegorocznego Globalnego Ambasadora – legendarnego tenisistę Andre Agassiego. Agassi, który właśnie obchodzi 25-letnią rocznicę zdobycia swojego pierwszego wielkoszlemowego tytułu na kortach Wimbledonu w 1992 r., ponownie zawita w All England Club. Wimbledon – jak kiedyś zauważył Agassi – to miejsce, w którym dzieje się magia.

Wiceprezes firmy Lavazza, Marco Lavazza, powiedział: – “Cieszymy się niezmiernie, że będziemy współpracować z Wimbledonem przez następne trzy lata, kontynuując wieloletnie partnerstwo na jednym z kluczowych rynków dla naszej firmy. Jesteśmy dumni, że stanowimy część najważniejszego turnieju na świecie i że nasza współpraca rośnie w siłę. Mianowanie Agassiego Globalnym Ambasadorem jest dla nas kolejnym milowym krokiem, a ja osobiście cieszę się na ekscytujący rok współpracy z jednym z największych sportowców w historii”.

Wimbledon jest rozgrywany od poniedziałku 3 lipca do soboty 16 lipca, a Lavazza obsługuje ponad 200 automatów z kawą w 60 punktach usługowych podczas dwóch tygodni turnieju. Należy do nich 13 barów i restauracji, firmowe punkty gastronomiczne, salon prasowy, a także obszary zarezerwowane dla zawodników i sędziów. Oczekuje się, że w tym roku miłośnicy tenisa wypiją nawet milion filiżanek prawdziwej włoskiej kawy, zarówno na prestiżowych obiektach Wimbledonu, jak i na zewnątrz, w najsłynniejszej angielskiej kolejce, w której widzowie niecierpliwe oczekują na zdobycie biletów.

Dyrektor medialny i handlowy AELTC, klubu organizującego Wimbledon, Mick Desmond, powiedział: -„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Lavazza pozostanie Oficjalną Kawą Turnieju przez następne trzy lata. Cieszymy się też, że były mistrz Wimbledonu Andre Agassi wraca do All England Club jako Globalny Ambasador kawy Lavazza”.

Z biegiem lat wielu mistrzów i ekspertów współpracowało z marką Lavazza w charakterze ambasadorów, m.in. Pat Cash, Goran Ivanisevic, Caroline Wozniacki i Thanasi Kokkinakis. Ten rok nie jest wyjątkiem – Andre Agassi dołącza do firmy Lavazza jako jej Globalny Ambasador na wszystkich czterech turniejach Wielkiego Szlema i jako twarz wszystkiego, co firma robi w związku z tenisem.

Wśród wielu osiągnięć Agassiego jest 60 triumfów w ATP World Tour, w tym osiem tytułów Wielkiego Szlema w grze pojedynczej, oraz sześciokrotne bycie liderem w światowym rankingu na koniec sezonu. Dobrze koreluje to z marką Lavazza jako jednego z największych producentów kawy na świecie, który reprezentuje włoską doskonałość w ponad 90 krajach świata i może pochwalić się bogatym dziedzictwem innowacyjności oraz jakości. Agassi, znany miłośnik kawy, mówi: -„Pierwsze, co robię rano, to wypijam filiżankę czarnej kawy na dobry początek dnia. O swojej miłości do kawy pisałem w autobiografii, więc partnerstwo z firmą Lavazza, od dawien dawna liderem branży, jest dla mnie czymś naturalnym. Lavazza nie tylko wynalazła mieszankę kaw ponad 120 lat temu, ale pracuje z pasją, aby produkować autentyczną włoską kawę najwyższej jakości, którą znam i uwielbiam od lat”.

Świadectwem globalnego zaangażowania firmy w rozgrywki tenisowe jest to, że Lavazza jako jedyna marka spożywcza jest partnerem wszystkich czterech turniejów wielkoszlemowych – drugi rok z rzędu – i serwuje najlepiej sprzedającą się włoską kawę ponad trzem milionom fanów tenisa nie tylko w Wimbledonie, ale również na prestiżowych turniejach Roland Garros, US Open oraz Australian Open.

Źródło: Lavazza

Najnowsze

Wisła Płock razem z Rolmarket

Firma Rolmarket zdecydowała się podpisać nową umowę sponsorską z Wisłą Płock Zgodnie z jej zapisami trwająca od 2013 roku ...

Całość ›

Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków

W dwa tygodnie, od 4 października, kiedy Iga Świątek zakwalifikowała się do ćwierćfinałów French Open 2020, a następnie ...

Całość ›

Bartex został sponsorem Stomilu Olsztyn

Przedsiębiorstwo handlowe Bartex zostało biało-niebieskim sponsorem Stomilu Olsztyn Bartex jest dystrybutorem podłóg i drzwi z ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Wisła Płock razem z Rolmarket.

#sponsoringsport #wislaplock #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/wisla-plock-razem-z-rolmarket/

Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków.

#sponsoringsport #igaswiatek #tenis https://sponsoringsport.pl/iga-swiatek-spektakularnie-podbila-media-i-serca-polakow/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.