Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

KFC i Media Expert znów zagrają w Ekstraklasa Games

KFC i Media Expert trzeci rok z rzędu będą oficjalnymi partnerami rozgrywek Ekstraklasa Games. To największy turniej esportowy w grze EA Sports FIFA w Polsce.

„To dla naszego projektu ogromna nobilitacja, że dwie silne marki, które wystartowały z nami w pierwszym pionierskim turnieju Ekstraklasa Games, nadal będą kontynuowały współpracę przy kolejnych edycjach. Potwierdza to wysoką rangę naszego turnieju, w którym dodatkowe formy promocji tworzą unikatowe możliwości kontaktu z fanami esportu, społecznością graczy FIFA21 i kibicami piłki nożnej, co bezpośrednio pozwala nabudowanie ciekawych i efektywnych interakcji. W najbliższej edycji turnieju będziemy mieli szansę znacząco zwiększyć zasięgi i dotrzeć do jeszcze szerszego grona fanów, na co pozwala współpraca z TVP Sport, która na swoich antenach będzie transmitować rozgrywki Ekstraklasa Games. Sam turniej zyska też nową formułę, czekają nas więc jeszcze większe emocje i wiele niespodzianek” – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

Ekstraklasa organizuje turnieje esportowe Ekstraklasa Games od 2019 r. Tym samym znajduje się w elitarnym gronie lig partnerskich EA Sports na licencji Official League Qualifier obok takich lig jak La Liga, Bundesliga czy Premier League. Od początku rozgrywki esportowe Ekstraklasy cieszą się dużą popularnością zarówno wśród amatorów, jak i profesjonalnych graczy. W obu poprzednich edycjach zanotowano ponad 35 tysięcy rejestracji do turniejów kwalifikacyjnych online. Prestiż turnieju podkreślają też możliwości promocji zawodników. W najbliższym sezonie zwycięzcy Ekstraklasa Games na obu konsolach jako najlepsi gracze w Polsce – po razy pierwszy w historii – zyskają bezpośredni awans do Playoffs Global Series w FIFA 21, gdzie będą walczyć o tytuł Mistrza Świata w FIFA 21.

„Z satysfakcją obserwujemy, jak rozwija się ten projekt organizacyjnie i jak duży entuzjazm wzbudza co roku wśród sympatyków esportu. Od lat konsekwentnie angażujemy się we wspieranie społeczności fanów serii FIFA i nasz udział w tym przedsięwzięciu jest tego najlepszym dowodem. Wierzę, że doświadczenia wynikające z dotychczasowej współpracy z Ekstraklasą S.A. i wszystkimi Partnerami, przełożą się na sukces kolejnej edycji Ekstraklasa Games, a fanom wirtualnej rozrywki zapewnią potężną dawkę rywalizacji i sportowych emocji” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Media Expert i KFC to lojalni Partnerzy Ekstraklasa Games, którzy są szeroko obecni w komunikacji Ekstraklasa Games, tak na etapie turniejów online dla graczów-amatorów jak i podczas transmisji z decydujących etapów rywalizacji. W ramach nadchodzącego sezonu Ekstraklasa Games sponsorzy będą aktywowani podczas aż 36 turniejów online i rekordowych aż 39 transmisji z meczów FIFA, z czego aż 20 będzie transmisjami pokazywanymi w TV na TVP Sport, na kanale nowego strategicznego partnera medialnego Ekstraklasa Games.

– „Partnerstwo przy rozgrywkach Ekstraklasa Games to dla KFC nie tylko ważny element strategii komunikacyjnej, ale przede wszystkim wyraźne podkreślenie obecności marki w sferze polskiego gamingu. Ogromnie cieszę się, że nasza współpraca przy największym turnieju esportowym w grze FIFA w Polsce będzie kontynuowana i jestem przekonany, że same rozgrywki przyniosą w tym roku jeszcze więcej emocji i sportowej rywalizacji” – powiedział Szymon Dychaj, Buzz & Appreciation Manager AmRest.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›