Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

JBB Bałdyga partnerem esportowej Pogoni Szczecin

JBB Bałdyga – jedna z największych firm w branży mięsnej w Polsce – podpisała umowę sponsoringową z esportową drużyną Pogoni Szczecin. Na mocy umowy logo JBB widnieje na froncie strojów zawodników „Portowców”.

– „Kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin to dla nas kolejny ważny etap skutecznie i szeroko realizowanej strategii promowania marki w środowisku gamingowym i esportowym. Cieszymy się, że klub, który odnosi sukcesy na arenie esportowej, dołącza do grona naszych partnerów. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie dużo korzyści obu stronom kontraktu, a skorzystają z niej także nasi klienci, dla których przygotujemy atrakcyjne konkursy” – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

W ramach umowy JBB zostało partnerem Pogoni Szczecin. Kontrakt obejmuje ekspozycję logotypu firmy na froncie strojów zawodników oraz świadczenia w obszarze digital, w tym m.in. w mediach społecznościowych oraz stronach www.

JBB konsekwentnie stawia na różne kanały komunikacji marketingowej, w tym również te niestandardowe i skierowane do młodszych odbiorców. Marka podąża więc z duchem czasu celując w różne grupy klientów, także w tych najmłodszych, dla których wirtualny świat gier jest równie ważny, jak ten prawdziwy. Efektem jest m.in. sponsoring turniejów pod nazwą JBB Bałdyga CUP w ramach współpracy z gamingowa agencją kreatywną beLoud. JBB promuje tam m.in. parówki Polanki oraz innowacyjną nowość – Rollsy. I to również one będą stanowić kluczowe wyroby wspierane komunikacyjnie w ramach umowy z Pogonią Szczecin.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›