JBB Bałdyga partnerem esportowej Pogoni Szczecin
JBB Bałdyga – jedna z największych firm w branży mięsnej w Polsce – podpisała umowę sponsoringową z esportową drużyną Pogoni Szczecin. Na mocy umowy logo JBB widnieje na froncie strojów zawodników „Portowców”.
– „Kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin to dla nas kolejny ważny etap skutecznie i szeroko realizowanej strategii promowania marki w środowisku gamingowym i esportowym. Cieszymy się, że klub, który odnosi sukcesy na arenie esportowej, dołącza do grona naszych partnerów. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie dużo korzyści obu stronom kontraktu, a skorzystają z niej także nasi klienci, dla których przygotujemy atrakcyjne konkursy” – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.
W ramach umowy JBB zostało partnerem Pogoni Szczecin. Kontrakt obejmuje ekspozycję logotypu firmy na froncie strojów zawodników oraz świadczenia w obszarze digital, w tym m.in. w mediach społecznościowych oraz stronach www.
JBB konsekwentnie stawia na różne kanały komunikacji marketingowej, w tym również te niestandardowe i skierowane do młodszych odbiorców. Marka podąża więc z duchem czasu celując w różne grupy klientów, także w tych najmłodszych, dla których wirtualny świat gier jest równie ważny, jak ten prawdziwy. Efektem jest m.in. sponsoring turniejów pod nazwą JBB Bałdyga CUP w ramach współpracy z gamingowa agencją kreatywną beLoud. JBB promuje tam m.in. parówki Polanki oraz innowacyjną nowość – Rollsy. I to również one będą stanowić kluczowe wyroby wspierane komunikacyjnie w ramach umowy z Pogonią Szczecin.