Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Janusz „Snax” Pogorzelski ambasadorem sekcji esportowej LV BET

Były zawodnik organizacji Virtus.pro Janusz „Snax” Pogorzelski został ambasadorem LV BET, umowę podpisano do 15 marca 2022 roku.

„Snax” w trakcie swojej kariery esportowej wygrał 27 oficjalnych zawodów, a także kilkukrotnie był wyróżniany miejscem w czołowej piątce zestawienia najlepszych graczy świata w CS:GO według serwisu HLTV.org. Pogorzelski będzie współpracował z LV BET w obszarze esportu. Kooperacja między bukmacherem a ambasadorem ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki w internecie oraz wśród osób zainteresowanych esportem.

„Snax” jest niewątpliwie jednym z najbardziej rozpoznawalnych esportowców w Polsce i na świecie. Jako członek Virtus.pro osiągał międzynarodowe sukcesy i wraz ze swoim teamem plasował się w światowej czołówce w grze CS:GO. Poza 27 wygranymi turniejami Pogorzelski 23 razy był drugi i 33 razy kończył swój udział w zawodach na półfinałach. Jest jednym z zawodników, którzy najmocniej przyczynili się do fenomenu esportu w naszym kraju, a wpływ miał na to m.in. triumf w legendarnym turnieju EMS One Katowice w 2014 roku. Aktualnie jest zawodnikiem organizacji Anonymo Esports sponsorowanej przez LV BET i sam został właśnie ambasadorem bukmachera na rynku esportowym.

Umowa została podpisana do 15 marca 2022 roku. Ma ona na celu zwiększenie świadomości oferty LV BET wśród młodych ludzi interesujących się esportem (szczególnie w trakcie turnieju IEM w Katowicach, który odbędzie się w dniach 25-27 lutego 2022 roku). Snax będzie promował LV BET Esport na Twitchu oraz w swoich kanałach w mediach społecznościowych, a jego fani mogą liczyć na wiele wspólnych działań marketingowych (obejmujących m.in. social media), a także dedykowanych promocji oraz niestandardowych aktywacji, zarówno online, jak i offline.

„LV BET nieustannie się rozwija i szuka możliwości, by popularyzować swój produkt wśród potencjalnych nowych graczy. Sport elektroniczny w naszej ofercie pełni coraz większą i ważniejszą rolę, a wsparcie takiego ambasadora, jak Snax, który jest gwiazdą esportu w naszym kraju, pomoże nam jeszcze umocnić pozycję na rynku esportowym.” – powiedział Marcin Doszczeczko, CEO LV BET.

„LV BET to marka, która od lat wspiera środowisko esportowe i przyczyniła się do popularyzacji tej dyscypliny w naszym kraju. A esport to przecież to, co wszyscy kochamy. Dlatego bardzo się cieszę i czuję dumę z dołączenia do rodziny LV BET” – dodał sam „Snax”.

LV BET jest marką bardzo aktywną w internecie. We wrześniu 2019 roku bukmacher uruchomił dedykowaną sekcję esportową z szeroką ofertą kursów oraz możliwością oglądania rozgrywek na żywo. Zakładka ta jest stale aktualizowana i udoskonalana, a ponadto klienci mogą korzystać z dedykowanych mediów społecznościowych, które dotyczą sportów elektronicznych.

LV BET to dynamicznie rozwijająca się marka na rynku bukmacherskim angażująca się w rozwój różnych dyscyplin, wspierając m.in. Śląsk Wrocław, Wisłę Kraków, Wisłę Płock, Stal Mielec, Garbarnię Kraków, żużlowy klub Unia Leszno, a także serwis internetowy Łączy Nas Pasja. Ponadto firma zaangażowała się mocno w sponsoring esportowy – w ostatnim czasie została sponsorem All In! Games Wisły Kraków oraz ANONYMO.

Janusz „Snax” Pogorzelski ambasadorem sekcji esportowej LV BET

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›