Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Izako Boars z nagrodą Innovation 2018

Zaangażowanie Fantasy Expo, w kooperacji z MediaCom, w unikalny projekt marketingowo-esportowy Izako Boars zostało docenione podczas prestiżowej Gali Innovation 2018. W pełni polska agencja gamingowa otrzymała brązową statuetkę w kategorii Innowacyjne media (podkategoria: Touchpoint).

Nagroda Innovation 2018 to ukoronowanie zaangażowania w dynamiczny rozwój „Dzików”, czyli organizacji Piotra „Izaka” Skowyrskiego. Inicjatywa jest połączeniem gamingowego know-how Fantasy Expo, medialnej wiedzy MediaCom, marketingowego potencjału Sprite’a jako produktu The Coca-Cola Company i doświadczenia „Izaka” – najbardziej rozpoznawalnej twarzy polskiego esportu, w ramach kampanii komercyjnej.

Aktywności te przełożyły się już m.in. na ponad 100 tysięcy fanów Izako Boars na Facebooku, miliony wyświetleń materiałów własnych i Sprite’a, a także na międzynarodowe sukcesy esportowe, jak choćby tegoroczne „mistrzostwo świata” dywizji Zula w Stambule. W uzasadnieniu Innovation 2018 doceniono szczególnie stworzenie punktu styku z konsumentem, który kreował zarówno swój content, jak i dodatkowe kanały komunikacji.

Projekt w 100% polski

Jesteśmy zaszczyceni, że wraz z naszymi partnerami zostaliśmy dostrzeżeni podczas jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń marketingowych. To wyróżnienie tym cenniejsze, że rozmawiamy o innowacyjności. Rozwój krajowej sceny esportowej jest dla nas priorytetem, dlatego jesteśmy dumni, że praca nad w stu procentach polskim projektem gamingowym nie tylko procentuje, ale i jest dostrzegana przez branżowe elity. Dodam tylko, że Izako Boars to jedyna organizacja z marketingową nagrodą, która dodatkowo rozbudowuje obecnie swoje dywizje i struktury. Tym bardziej jestem wdzięczny Sprite za impuls, który potrzebny był do założenia organizacji – komentuje Kamil Górecki, Prezes Zarządu Fantasy Expo.

Innovation 2018 to inicjatywa skupiona wokół innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. W konkursie nagradzane są zarówno projekty, usługi i rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, lecz zarazem efektywne i nowatorskie idee. Organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›