Izako Boars z nagrodą Innovation 2018
Zaangażowanie Fantasy Expo, w kooperacji z MediaCom, w unikalny projekt marketingowo-esportowy Izako Boars zostało docenione podczas prestiżowej Gali Innovation 2018. W pełni polska agencja gamingowa otrzymała brązową statuetkę w kategorii Innowacyjne media (podkategoria: Touchpoint).
Nagroda Innovation 2018 to ukoronowanie zaangażowania w dynamiczny rozwój „Dzików”, czyli organizacji Piotra „Izaka” Skowyrskiego. Inicjatywa jest połączeniem gamingowego know-how Fantasy Expo, medialnej wiedzy MediaCom, marketingowego potencjału Sprite’a jako produktu The Coca-Cola Company i doświadczenia „Izaka” – najbardziej rozpoznawalnej twarzy polskiego esportu, w ramach kampanii komercyjnej.
Aktywności te przełożyły się już m.in. na ponad 100 tysięcy fanów Izako Boars na Facebooku, miliony wyświetleń materiałów własnych i Sprite’a, a także na międzynarodowe sukcesy esportowe, jak choćby tegoroczne „mistrzostwo świata” dywizji Zula w Stambule. W uzasadnieniu Innovation 2018 doceniono szczególnie stworzenie punktu styku z konsumentem, który kreował zarówno swój content, jak i dodatkowe kanały komunikacji.
Projekt w 100% polski
Jesteśmy zaszczyceni, że wraz z naszymi partnerami zostaliśmy dostrzeżeni podczas jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń marketingowych. To wyróżnienie tym cenniejsze, że rozmawiamy o innowacyjności. Rozwój krajowej sceny esportowej jest dla nas priorytetem, dlatego jesteśmy dumni, że praca nad w stu procentach polskim projektem gamingowym nie tylko procentuje, ale i jest dostrzegana przez branżowe elity. Dodam tylko, że Izako Boars to jedyna organizacja z marketingową nagrodą, która dodatkowo rozbudowuje obecnie swoje dywizje i struktury. Tym bardziej jestem wdzięczny Sprite za impuls, który potrzebny był do założenia organizacji – komentuje Kamil Górecki, Prezes Zarządu Fantasy Expo.
Innovation 2018 to inicjatywa skupiona wokół innowacyjności w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. W konkursie nagradzane są zarówno projekty, usługi i rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, lecz zarazem efektywne i nowatorskie idee. Organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.