Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Innpact po raz kolejny Sponsorem Klubu

Od 2013 roku nieprzerwanie firma Innpact wspiera WTS Spartę Wrocław jako Sponsor Klubu. W sezonie 2019, po raz kolejny firma zdecydowała się przedłużyć umowę o współpracy z Klubem.

– “Już od 6 lat lat ściśle współpracujemy z klubem WTS Sparta. Od początku naszej współpracy widzimy pozytywne efekty sponsorowania klubu dla naszej firmy. Mamy nadzieje na kolejny rok owocnej współpracy. Drużynie życzymy samych sukcesów a kibicom wielu sportowych emocji w nadchodzącym sezonie!” – mówi Bogdan Plata, Prezes firmy Innpact.

– “Wieloletnia współpraca z firmą Innpact pozwoliła nam na wypracowanie bliskich stosunków. Dziękujemy za wsparcie i pomoc w budowaniu na nowo potęgi Wrocławskiego żużla.” – podsumowuje Andrzej Rusko, Prezes WTS.
Innpact działa na rynku od 2008 i jest jedną z największych firm w Polsce zajmujących się niezależnym doradztwem w zakresie optymalizacji kosztów energii elektrycznej i jest jedyną spośród firm doradczych, która ofertę uzupełnia oprogramowaniem wspomagającym aktywne uczestnictwo na rynku energii.

Najnowsze

Agnieszka Roszkiewicz nowym sekretarzem generalnym PZZ

Od 1604 funkcję sekretarza generalnego Polskiego Związku Zapaśniczego objęła Agnieszka Roszkiewicz, która zastąpiła na tym ...

Całość ›

PZBuk Oficjalnym Bukmacherem polskiej koszykówki

Marka Polskie Zakłady Bukmacherskie PZBuk została Sponsorem Oficjalnym oraz Oficjalnym Bukmacherem Energa Basket Ligi kobiet i ...

Całość ›

Ekstraklasa z milionową ogladąlnością

Ostatnie spotkania Ekstraklasy na antenach Telewizji Polskiej notują milionowe oglądalności, rozgrywki prawdopodobnie w kolejnym roku ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›