Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Na igrzyska zimowe w Pjongczangu sprzedano ponad 50 procent biletów

Organizatorzy igrzysk zimowych w Pjongczangu poinformowali, że sprzedano 55 procent biletów, czyli 555 tysięcy z puli 1,07 mln. To znaczny postęp w porównaniu z początkiem września, gdy nabywców znalazło wówczas zaledwie 22,7 proc. wejściówek.

Duży wpływ na wzrost zainteresowania miało przybycie do Korei Południowej, 1 listopada, sztafety z ogniem olimpijskim – napisał dziennik “The Korea Herald”. Do początku miesiąca wykupiono bowiem 31 procent biletów.

Największą popularnością cieszą się wśród Koreańczyków wejściówki na ceremonie otwarcia i zamknięcia oraz na zawody łyżwiarstwa figurowego – praktycznie wyprzedano już całą pulę.

Z kolei czynnikiem, który zmniejsza zainteresowanie zagranicznych kibiców jest sytuacja polityczna i ostatnie napięcia związane z programem nuklearnym Korei Północnej. Pjongczang leży zaledwie 80 km od granicy.

Sytuacją dotyczą sprzedaży biletów zaniepokojony był Międzynarodowy Komitet Olimpijski, jednak gospodarze igrzysk uspokajali, że wraz ze zbliżaniem się terminu rozpoczęcia rywalizacji – 9 lutego, nastąpi znaczący wzrost popytu, gdyż “Koreańczycy są znani z tego, że kupują wszystko w ostatniej chwili”.

Igrzyska potrwają od 9 do 25 lutego. Korea Płd. po raz pierwszy gościć będzie największą zimową imprezę świata. Organizowała już letnie, w Seulu w 1988 roku.

Źródło: PAP

Najnowsze

Wojciech Sobierajski ambasadorem marki Garmin

Wojciech "Sobieraj" Sobierajski, trzykrotny medalista mistrzostw świata w biegach z przeszkodami, został ambasadorem marki Garmin -Jest ...

Całość ›
Raporty

Legia z koroną medialności

Choć Legia nie została piłkarskim mistrzem Polski, a w wirtualnych rozgrywkach Ekstraklasa Games została w finale pokonana przez ...

Całość ›

New Balance dedykuje Liverpoolowi buty

New Balance pokazał wyjątkową edycję swojego flagowego modelu 997H Wersja Liverpool FC została zaprezentowana przy okazji premiery ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›