Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Idea Bank angażuje się w esport

Rynek polskiego esportu jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Od 6 grudnia do szerokiego grona marek dołączył Idea Bank, rozpoczynając swoją pierwszą współpracę.

Jedną z kluczowych postaci, na której zostały oparte działania jest Damian “Nervarien” Ziaja – influencer i komentator rozgrywek League of Legends w Polskiej Lidze Esportowej. Współpraca z Nervarienem i Polską Ligą Esportową ma głównej mierze opierać się na trzech poziomach: influencer marketingu, wspólnej komunikacji medialnej oraz bliskiej współpracy podczas wydarzeń esportowych.

Jedną z kluczowych postaci, na której oparta została współpraca Polskiej Ligi Esportowej z Idea Bankiem, jest Damian “Nervarien” Ziaja. Najpopularniejszy polski komentator League of Legends na stałe współpracujący z Ligą relacjonując rozgrywki w grze League of Legends. Poza komentowaniem meczów oraz byciu influencerem, Ziaja jest również mikroprzedsiębiorcą, dlatego został wybrany do współpracy z Idea Bankiem.

Historia Nervariena pokazuje, że warto inwestować w biznes i być przedsiębiorczym. Ziaja w ciągu kilku lat, z małego kanału na YouTube poświęconego grze komputerowej, został dostrzeżony przez Fantasy Expo i współtworzy profesjonalne studio komentatorskie sportów elektronicznych w Krakowie. Współpraca oparta na sylwetce Damiana Ziaji w głównej mierze ma się opierać na stworzeniu dedykowanych materiałów wideo dla Idea Banku, w których zostanie przedstawiona historia Nervariena jako przedsiębiorcy.

– “Postać Damiana Ziaji jest dla nas szczególnie ciekawa. Zgadza się z wartościami, jakie wyznaje nasz bank. Dzięki współpracy z Polską Ligą Esportową możemy dotrzeć do zupełnie nowego i młodego grona odbiorców, a przez pokazać jak ważne jest gromadzenie oszczędności i inwestowanie. Damian jest przykładem dobrego przedsiębiorcy, który dysponując pasją, potrafił wykuć z niej sukces na skalę całego kraju.” – mówi Katarzyna Harasim z Idea Banku

Na pierwsze efekty działań opartych na współpracy Idea Banku z Polską Liga Esportową, nie przyjdzie nam długo czekać. Zobaczymy je już w dniach 6-8 grudnia, podczas transmisji rozgrywek ALL-STAR 2018 w League of Legends w Las Vegas. Prawa do polskiej relacji z wydarzenia posiada Fantasy Expo. Transmisja zostanie przygotowana w krakowskim Studiu Nervariena. W rozgrywkach będą uczestniczyć najpopularniejsi gracze League of Legends. W trakcie transmisji powstanie specjalne wideo z Damianem Ziają o jego historii i o tym jak został przedsiębiorcą. Dodatkowo na materiałach będzie można dostrzec brand placement Idea Banku.

Od 14 do 15 grudnia będziemy mogli obserwować zmagania najlepszych polskich drużyn Counter-Strike: Global Offensive oraz League of Legends w finałach Polskiej Ligi Esportowej na Arenie Gliwice. Wydarzenie zgromadzi w jednym miejscu najlepszych polskich komentatorów esportowych oraz graczy wspomnianych tytułów. Bezpłatna transmisja z rozgrywek będzie dostępna w Twitch.tv i szacuje się, że zgromadzi kilkutysięczne grono odbiorców w Internecie.

– “Cieszy nas, że Idea Bank dostrzegł potencjał drzemiący w esporcie. Dodatkowo to dla nas ogromny zaszczyt, że Liga wraz z polską instytucją finansową będą rozwijać esport. Mamy też świadomość, że razem zmierzamy w dobrą stronę, bo partnerstwo umożliwi nam jeszcze szybsze profesjonalizowanie rodzimego esportu. A to korzyści dla całej branży i wszystkich zaangażowanych zawodników oraz drużyn.” – mówi Wojciech Jeznach, członek zarządu Fantasy Expo

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt