Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Idea Bank angażuje się w esport

Rynek polskiego esportu jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Od 6 grudnia do szerokiego grona marek dołączył Idea Bank, rozpoczynając swoją pierwszą współpracę.

Jedną z kluczowych postaci, na której zostały oparte działania jest Damian “Nervarien” Ziaja – influencer i komentator rozgrywek League of Legends w Polskiej Lidze Esportowej. Współpraca z Nervarienem i Polską Ligą Esportową ma głównej mierze opierać się na trzech poziomach: influencer marketingu, wspólnej komunikacji medialnej oraz bliskiej współpracy podczas wydarzeń esportowych.

Jedną z kluczowych postaci, na której oparta została współpraca Polskiej Ligi Esportowej z Idea Bankiem, jest Damian “Nervarien” Ziaja. Najpopularniejszy polski komentator League of Legends na stałe współpracujący z Ligą relacjonując rozgrywki w grze League of Legends. Poza komentowaniem meczów oraz byciu influencerem, Ziaja jest również mikroprzedsiębiorcą, dlatego został wybrany do współpracy z Idea Bankiem.

Historia Nervariena pokazuje, że warto inwestować w biznes i być przedsiębiorczym. Ziaja w ciągu kilku lat, z małego kanału na YouTube poświęconego grze komputerowej, został dostrzeżony przez Fantasy Expo i współtworzy profesjonalne studio komentatorskie sportów elektronicznych w Krakowie. Współpraca oparta na sylwetce Damiana Ziaji w głównej mierze ma się opierać na stworzeniu dedykowanych materiałów wideo dla Idea Banku, w których zostanie przedstawiona historia Nervariena jako przedsiębiorcy.

– „Postać Damiana Ziaji jest dla nas szczególnie ciekawa. Zgadza się z wartościami, jakie wyznaje nasz bank. Dzięki współpracy z Polską Ligą Esportową możemy dotrzeć do zupełnie nowego i młodego grona odbiorców, a przez pokazać jak ważne jest gromadzenie oszczędności i inwestowanie. Damian jest przykładem dobrego przedsiębiorcy, który dysponując pasją, potrafił wykuć z niej sukces na skalę całego kraju.” – mówi Katarzyna Harasim z Idea Banku

Na pierwsze efekty działań opartych na współpracy Idea Banku z Polską Liga Esportową, nie przyjdzie nam długo czekać. Zobaczymy je już w dniach 6-8 grudnia, podczas transmisji rozgrywek ALL-STAR 2018 w League of Legends w Las Vegas. Prawa do polskiej relacji z wydarzenia posiada Fantasy Expo. Transmisja zostanie przygotowana w krakowskim Studiu Nervariena. W rozgrywkach będą uczestniczyć najpopularniejsi gracze League of Legends. W trakcie transmisji powstanie specjalne wideo z Damianem Ziają o jego historii i o tym jak został przedsiębiorcą. Dodatkowo na materiałach będzie można dostrzec brand placement Idea Banku.

Od 14 do 15 grudnia będziemy mogli obserwować zmagania najlepszych polskich drużyn Counter-Strike: Global Offensive oraz League of Legends w finałach Polskiej Ligi Esportowej na Arenie Gliwice. Wydarzenie zgromadzi w jednym miejscu najlepszych polskich komentatorów esportowych oraz graczy wspomnianych tytułów. Bezpłatna transmisja z rozgrywek będzie dostępna w Twitch.tv i szacuje się, że zgromadzi kilkutysięczne grono odbiorców w Internecie.

– „Cieszy nas, że Idea Bank dostrzegł potencjał drzemiący w esporcie. Dodatkowo to dla nas ogromny zaszczyt, że Liga wraz z polską instytucją finansową będą rozwijać esport. Mamy też świadomość, że razem zmierzamy w dobrą stronę, bo partnerstwo umożliwi nam jeszcze szybsze profesjonalizowanie rodzimego esportu. A to korzyści dla całej branży i wszystkich zaangażowanych zawodników oraz drużyn.” – mówi Wojciech Jeznach, członek zarządu Fantasy Expo

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›