Hutnik Warszawa z forBET
Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z forBET, jedną z największych firm bukmacherskich w kraju. Współpraca potrwa do 30 czerwca przyszłego roku z opcją jej przedłużenia na kolejne sezony.
Sponsoringiem zostanie objęta drużyna seniorska piłki nożnej, występująca w sezonie 2019/2020 w IV lidze, w grupie mazowieckiej (północ). Logotyp firmy bukmacherskiej forBET pojawi się z przodu koszulek pierwszego zespołu. W ramach współpracy Sponsor będzie miał również zagwarantowaną możliwość ekspozycji bannerów oraz innych nośników reklamowych w miejscu rozgrywania spotkań ligowych Hutnika. Podpisana umowa przewiduje także możliwość organizacji akcji marketingowych na stadionie oraz intensywne działania komunikacyjne na stronie internetowej oraz w kanałach social media należących do „Dumy Bielan”. Na czas współpracy forBET zyskał też prawa do wykorzystania wizerunku piłkarzy Hutnika w kampaniach reklamowych oraz marketingowych.
Jak stwierdził Maciej Purchała, Prezes Zarządu Hutnika Warszawa, umowa z forBET to kolejny krok na drodze budowania drugiej siły sportowej w Warszawie. – „Pozyskaliśmy solidnego partnera o dużej renomie i ugruntowanej pozycji rynkowej. Jestem przekonany, że nawiązana współpraca umożliwi nam osiągnięcie założonych celów sportowych i organizacyjnych na ten sezon oraz – co istotne – będzie początkiem dłuższego partnerstwa. Mamy ambitne plany dotyczące klubu. Chcemy rozwijać wielki Hutnik, a wraz z nim zakres naszej kooperacji z firmą forBET.”
W skład umowy wchodzi również program partnerski dla kibiców Hutnika Warszawa. Korzystając z usług firmy forBET, będą mieć oni wymierny wpływ na wysokość wsparcia realizowanego przez Sponsora. Podobny model współpracy został wdrożony przez bukmachera w innych klubach Polski.
– „Cieszymy się, że możemy wspólnie pracować na rzecz rozwoju Hutnika Warszawa. To klub z ponad 60-letnią tradycją, który na stałe wpisał się w krajobraz stołecznej piłki nożnej, dostarczając kibicom niezapomnianych wrażeń. Dziś „Duma Bielan” powoli odbudowuje swoją dawną świetność, stając się rzadkim przykładem modelowej współpracy z władzami samorządowymi, kibicami oraz lokalnym biznesem. Cieszymy się, że możemy być częścią wielkiej bielańskiej rodziny, wspomagając klub oraz dostarczając jej fanom możliwość rozrywki” – powiedział Paweł Majewski, Dyrektor ds. Marketingu w forBET.
Podpisana umowa sponsoringowa to kolejne ważne wydarzenie, mające miejsce w ostatnim czasie w Hutniku. Kilka tygodni temu „Duma Bielan” związała się w firmą Warsaw Sports Group, która będzie ją wspierać w pozyskiwaniu kolejnych partnerów oraz realizacji nowych projektów marketingowych. Z kolei pod koniec czerwca SCS AKTYWNA WARSZAWA wyłoniła wykonawcę projektu modernizacji obiektu przy ul. Marymonckiej, na którym „Hutnicy” rozgrywają swoje mecze. Inwestycja w nowoczesną bazę treningową ma kosztować 42 miliony złotych. Prace budowlane mają ruszyć w sierpniu.