Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Gruchała nowy akcjonariusz Arki Gdynia

We wtorek, 19 stycznia br., doszło do zawarcia transakcji, w ramach której Marcin Gruchała nabył od Football Club sp. z o.o. pakiet 16 proc. akcji Arki Gdynia S.A.

„Dziękuję wszystkim akcjonariuszom za jednomyślną zgodę na zakup pakietu akcji. To bardzo optymistyczny zwiastun współpracy, która przed nami i która – jestem o tym przekonany – będzie owocować dalszym rozwojem Klubu” – mówi Marcin Gruchała, nowy akcjonariusz Arki Gdynia S.A.

Obecna struktura akcjonariatu Arki Gdynia S.A. przedstawia się następująco:
• 75 proc. – Michał Kołakowski;
• 16 proc. – Marcin Gruchała;
• 5 proc. – Ejsmond Club sp. z o.o.;
• 1 proc. – Przemysław Adam;
• 1 proc. – Mariusz Czoska;
• 1 proc. – Mariusz Delgas;
• 1 proc. – Wojciech Pertkiewicz.

– „Witam pana Marcina w gronie akcjonariuszy Arki i zapewniam o pełnej gotowoścido współpracy. Wsparcie lokalnego biznesu i gdyńskiej społeczności jest niezwykle istotne dla rozwoju Klubu, stąd zawarta dziś transakcja cieszy podwójnie” – zauważa Michał Kołakowski, prezes i większościowy akcjonariusz Arki Gdynia S.A.

Marcin Gruchała – Gdynianin. Od zawsze związany z Arką – najpierw jako kibic, później jako piłkarz, a ostatnio w roli sponsora. Ukończył Wyższą Szkołę Morską i od 25 lat działa w branży morskiej. Współzałożyciel, a obecnie członek Rady Nadzorczej VGL Group – czołowego polskiego operatora logistycznego. Mieszka w Orłowie wraz z żoną i dwójką dzieci.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›