Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Gillette również dostrzegł potencjał esportu

Marka Gillette stworzyła nowy spot promocyjny, główną role gra w nim zawodnik esportu xPeke.

Esport rozwija się na świecie w niewyobrażalnym tempie. Coraz więcej klubów piłkarskich tworzy własne drużyny oraz organizuje turnieje esportowe. W Polsce pierwszym klubem, który zakontraktował zawodnika esportu była Legi, niedawno uczynił to GKS Tychy.

Tym razem marka Gillette doceniła potencjał tej dyscypliny. Właśnie zaprezentowano nowy spot reklamowy marki. Dostrzec w nim możemy gracza xPeke, który przy goleniu wspomina swój turniej. Gillette stara się w swojej komunikacji podkreślić fakt precyzji zawodnika oraz maszynek.

– „Precyzja jest esencją e-sportu. Wie o tym xPeke, dlatego wstąpił do najostrzejszej ekipy – drużyny Gillette. Ty też wejdź do gry, a maszynka do golenia będzie Twoim precyzyjnym atrybutem!” – tak swój film reklamuje Gillette.

Źródło: Gillette

 

Najnowsze

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›

Największe zawody triathlonowe ponownie z PKO Bankiem Polskim

Enea Bydgoszcz Triathlon po raz jedenasty Największe wydarzenie triathlonowe w Polsce odbędzie się 12-13 lipca w samym centrum ...

Całość ›

Ruchu Fan Club Ruchu Sponsorem meczu z ŁKS-em

Do niecodziennej sytuacji doszło przed meczem z Ruchu z ŁKS-em, oficjalnym Sponsorem meczu został Fan Club Blue England Spotkanie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›