Gillette również dostrzegł potencjał esportu
Marka Gillette stworzyła nowy spot promocyjny, główną role gra w nim zawodnik esportu xPeke.
Esport rozwija się na świecie w niewyobrażalnym tempie. Coraz więcej klubów piłkarskich tworzy własne drużyny oraz organizuje turnieje esportowe. W Polsce pierwszym klubem, który zakontraktował zawodnika esportu była Legi, niedawno uczynił to GKS Tychy.
Tym razem marka Gillette doceniła potencjał tej dyscypliny. Właśnie zaprezentowano nowy spot reklamowy marki. Dostrzec w nim możemy gracza xPeke, który przy goleniu wspomina swój turniej. Gillette stara się w swojej komunikacji podkreślić fakt precyzji zawodnika oraz maszynek.
– „Precyzja jest esencją e-sportu. Wie o tym xPeke, dlatego wstąpił do najostrzejszej ekipy – drużyny Gillette. Ty też wejdź do gry, a maszynka do golenia będzie Twoim precyzyjnym atrybutem!” – tak swój film reklamuje Gillette.
Źródło: Gillette