Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

forBET sponsorem IV Ligi Warmińsko-Mazurskiej

15 marca 2019 roku w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej podpisana została umowa na mocy której zakłady bukmacherskie forBET zostały sponsorem tytularnym rozgrywek 4 ligi (grupa: warmińsko-mazurska).

Kontrakt obowiązywał będzie przez 1,5 roku – do zakończenia rundy wiosennej sezonu 2018/2019 oraz w sezonie 2019/2020. W tym okresie rozgrywki będą nosiły nazwę forBET 4 liga.

– „Od samego początku istnienia naszej firmy stawiamy na rozwój piłki nożnej w niższych szczeblach rozgrywkowych. Wiemy jak dla kibiców, a więc też i naszych klientów ważnym elementem jest wsparcie ich lokalnych drużyn. Stąd też nasza obecność w takich klubach jak Sokół Ostróda, KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, Motor Lublin czy ŁKS Łódź, z którym rozpoczęliśmy współpracę, gdy łodzianie grali jeszcze w trzeciej lidze. Widzimy jak fantastycznie zorganizowane są rozgrywki IV Ligi w województwie Warmińsko-Mazurskim, a przy wspólnym zaangażowaniu ze związkiem i kibicami jesteśmy przekonani, że będą one jeszcze lepsze, ciekawsze i bardziej emocjonujące dla kibiców” – powiedział Paweł Majewski, Dyrektor ds. Marketingu forBET.

Podpisany kontrakt przewiduje, że począwszy od rundy wiosennej bieżącego sezonu zostanie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna ligi. Obecność marki wraz z nowym logotypem rozgrywek pojawi się między innymi na bandach reklamowych wszystkich stadionów, w wydawanym przez Gazetę Olsztyńską specjalnym Skarbie Kibica czy też magazynie z bramkami z każdej kolejki.

Wspólnych działań będzie jednak dużo więcej, bowiem umowa z WMZPN ma charakter dwustopniowy i oprócz stałej kwoty związek otrzyma również dodatkową – zależną od zaangażowania kibiców drużyn występujących w forBET IV-lidze.

Rozgrywki będą oczywiście dostępne w całości w ofercie bukmachera, a wiele z nich będzie można obstawiać w zakładach na żywo.

Najnowsze

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze

Mimo że PGE Skra ma za sobą słodko-gorzki sezon, wciąż pozostaje najpopularniejszą siatkarską drużyną w Polsce, bełchatowski klub ...

Całość ›

Startują turnieje piłkarskie dla dzieci – Akademie Klasy Ekstra

Rusza czwarta edycja cyklu imprez piłkarskich dla najmłodszych pod hasłem Akademie Klasy Ekstra, organizowana przez Ekstraklasę SA ...

Całość ›

ONICO z najwyższą frekwencją w sezonie 2018/2019

W sezonie 2018/2019 PlusLigi na domowych meczach ONICO Warszawa pojawiło się łącznie 58 671 kibiców, co daje średnią 3 911 osób na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze.
#sponsoringsport #siatkowka #pgeskrabelchatow https://t.co/Gq3TGSkaNd

Startują turnieje piłkarskie dla dzieci - Akademie Klasy Ekstra.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/IdLkPr7saD