Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

forBET sponsorem IV Ligi Warmińsko-Mazurskiej

15 marca 2019 roku w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej podpisana została umowa na mocy której zakłady bukmacherskie forBET zostały sponsorem tytularnym rozgrywek 4 ligi (grupa: warmińsko-mazurska).

Kontrakt obowiązywał będzie przez 1,5 roku – do zakończenia rundy wiosennej sezonu 2018/2019 oraz w sezonie 2019/2020. W tym okresie rozgrywki będą nosiły nazwę forBET 4 liga.

– „Od samego początku istnienia naszej firmy stawiamy na rozwój piłki nożnej w niższych szczeblach rozgrywkowych. Wiemy jak dla kibiców, a więc też i naszych klientów ważnym elementem jest wsparcie ich lokalnych drużyn. Stąd też nasza obecność w takich klubach jak Sokół Ostróda, KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, Motor Lublin czy ŁKS Łódź, z którym rozpoczęliśmy współpracę, gdy łodzianie grali jeszcze w trzeciej lidze. Widzimy jak fantastycznie zorganizowane są rozgrywki IV Ligi w województwie Warmińsko-Mazurskim, a przy wspólnym zaangażowaniu ze związkiem i kibicami jesteśmy przekonani, że będą one jeszcze lepsze, ciekawsze i bardziej emocjonujące dla kibiców” – powiedział Paweł Majewski, Dyrektor ds. Marketingu forBET.

Podpisany kontrakt przewiduje, że począwszy od rundy wiosennej bieżącego sezonu zostanie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna ligi. Obecność marki wraz z nowym logotypem rozgrywek pojawi się między innymi na bandach reklamowych wszystkich stadionów, w wydawanym przez Gazetę Olsztyńską specjalnym Skarbie Kibica czy też magazynie z bramkami z każdej kolejki.

Wspólnych działań będzie jednak dużo więcej, bowiem umowa z WMZPN ma charakter dwustopniowy i oprócz stałej kwoty związek otrzyma również dodatkową – zależną od zaangażowania kibiców drużyn występujących w forBET IV-lidze.

Rozgrywki będą oczywiście dostępne w całości w ofercie bukmachera, a wiele z nich będzie można obstawiać w zakładach na żywo.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›