Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

forBET rzucił wyzwanie kibicom. 7100 na Derby

#7100naDerby – pod takim hasłem toczyć się specjalna akcja forBET Zakłady Bukmacherskie skierowana do kibiców GKS-u Tychy przed sobotnią, derbową potyczką z Ruchem Chorzów w rozgrywkach Nice 1. Ligi.

Jeśli na trybunach Stadionu Miejskiego w Tychach w sobotnie popołudnie zasiądzie minimum 7100 osób, wówczas oficjalny sponsor tyskiego klubu przygotuje specjalną niespodziankę dla kibiców.

Liczba 7100 nie jest w tym miejscu przypadkowa. Nawiązuje ona bowiem do daty powstania GKS-u (1971 rok), a jednocześnie oznacza rekord frekwencji, który w tegorocznym sezonie miałby zostać pobity na obiekcie przy Edukacji. Nie od dziś wiadomo, że mecze derbowe są zawsze magnesem przyciągającym kibiców na trybuny, szczególnie, że Niebiescy dawno nie gościli w Tychach.

Z okazji świąteczno-derbowej potyczki forBET rzuca tyskim kibicom swego rodzaju wyzwanie. Jeśli w sobotnie popołudnie na trybunach pojawi się minimum 7100 osób, wówczas oficjalny sponsor GKS-u zapłaci 1 zł za każdego kibica, a zebrane środki zostaną przekazane fanom na rzecz organizacji wyjazdu na mecz z Olimpią Grudziądz, który planowany w ramach 26. kolejki na 14 kwietnia.

– „W każdym ze sponsorowanych przez nas klubów priorytetem jest dla nas dobra komunikacja i współdziałanie z kibicami. Nie mogło więc zabraknąć specjalnej akcji na tak wyjątkowe wydarzenie jakim jest derbowy pojedynek GKS Tychy z Ruchem Chorzów. Mamy nadzieję, że pogoda dopisze i będziemy mieli rekord frekwencji w tym sezonie. W takiej sytuacji z przyjemnością dorzucimy się kibicom do wyjazdu na spotkanie z Olimpią Grudziądz” – podkreśla Dyrektor ds. Marketingu forBET Zakłady Bukmacherskie, Paweł Majewski.

„Współpraca z forBET to doskonały przykład na to, jak kreować nowoczesny projekt sponsoringowy oraz jak aktywizować kibiców. Takie akcje promocyjne jak #7100naDerby pozwalają zbliżyć kibiców do marki sponsora, a przy okazji pomagają klubowi w realizacji bieżących celów marketingowych. Jesteśmy zadowoleni z ciągłego rozwoju współpracy z naszym sponsorem” – dodaje prezes spółki Tyski Sport, Grzegorz Bednarski.

Jednocześnie w ramach akcji, kibice będą mogli liczyć na dodatkowe wsparcie od sponsora. Za każde konto założone w dniach 27 marca – 10 kwietnia ze zrealizowanym depozytem pochodzące ze specjalnego linku aktywacyjnego znajdującego się na oficjalnej stronie tyskiego klubu – forBET przekaże 20 zł na rzecz kibiców.

Wszyscy gracze forBET mogą również włączyć się w klimat derbowej potyczki w Tychach i postawić, czy fani GKS-u faktycznie zrealizują postawione przed nimi zadanie – w ofercie znajdzie się bowiem specjalny zakład dotyczący frekwencji na sobotnim meczu.

forBET Zakłady Bukmacherskie jest sponsorem polskiego sportu. W tym sezonie firma, jako sponsor główny wspiera piłkarzy Śląska Wrocław i ŁKS-u Łódź, jest również sponsorem m.in Odry Opole, GKS-u, Stomilu Olsztyn, Radomiaka Radom, Motoru Lublin, czy żużlowców Get Well Toruń i Wybrzeża Gdańsk i siatkarzy PGE Skry Bełchatów. W nadchodzącym sezonie PGE Ekstraligi startować będzie również drużyna forBET Włókniarza Częstochowa.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›