forBET rzucił wyzwanie kibicom. 7100 na Derby
#7100naDerby – pod takim hasłem toczyć się specjalna akcja forBET Zakłady Bukmacherskie skierowana do kibiców GKS-u Tychy przed sobotnią, derbową potyczką z Ruchem Chorzów w rozgrywkach Nice 1. Ligi.
Jeśli na trybunach Stadionu Miejskiego w Tychach w sobotnie popołudnie zasiądzie minimum 7100 osób, wówczas oficjalny sponsor tyskiego klubu przygotuje specjalną niespodziankę dla kibiców.
Liczba 7100 nie jest w tym miejscu przypadkowa. Nawiązuje ona bowiem do daty powstania GKS-u (1971 rok), a jednocześnie oznacza rekord frekwencji, który w tegorocznym sezonie miałby zostać pobity na obiekcie przy Edukacji. Nie od dziś wiadomo, że mecze derbowe są zawsze magnesem przyciągającym kibiców na trybuny, szczególnie, że Niebiescy dawno nie gościli w Tychach.
Z okazji świąteczno-derbowej potyczki forBET rzuca tyskim kibicom swego rodzaju wyzwanie. Jeśli w sobotnie popołudnie na trybunach pojawi się minimum 7100 osób, wówczas oficjalny sponsor GKS-u zapłaci 1 zł za każdego kibica, a zebrane środki zostaną przekazane fanom na rzecz organizacji wyjazdu na mecz z Olimpią Grudziądz, który planowany w ramach 26. kolejki na 14 kwietnia.
– „W każdym ze sponsorowanych przez nas klubów priorytetem jest dla nas dobra komunikacja i współdziałanie z kibicami. Nie mogło więc zabraknąć specjalnej akcji na tak wyjątkowe wydarzenie jakim jest derbowy pojedynek GKS Tychy z Ruchem Chorzów. Mamy nadzieję, że pogoda dopisze i będziemy mieli rekord frekwencji w tym sezonie. W takiej sytuacji z przyjemnością dorzucimy się kibicom do wyjazdu na spotkanie z Olimpią Grudziądz” – podkreśla Dyrektor ds. Marketingu forBET Zakłady Bukmacherskie, Paweł Majewski.
– „Współpraca z forBET to doskonały przykład na to, jak kreować nowoczesny projekt sponsoringowy oraz jak aktywizować kibiców. Takie akcje promocyjne jak #7100naDerby pozwalają zbliżyć kibiców do marki sponsora, a przy okazji pomagają klubowi w realizacji bieżących celów marketingowych. Jesteśmy zadowoleni z ciągłego rozwoju współpracy z naszym sponsorem” – dodaje prezes spółki Tyski Sport, Grzegorz Bednarski.
Jednocześnie w ramach akcji, kibice będą mogli liczyć na dodatkowe wsparcie od sponsora. Za każde konto założone w dniach 27 marca – 10 kwietnia ze zrealizowanym depozytem pochodzące ze specjalnego linku aktywacyjnego znajdującego się na oficjalnej stronie tyskiego klubu – forBET przekaże 20 zł na rzecz kibiców.
Wszyscy gracze forBET mogą również włączyć się w klimat derbowej potyczki w Tychach i postawić, czy fani GKS-u faktycznie zrealizują postawione przed nimi zadanie – w ofercie znajdzie się bowiem specjalny zakład dotyczący frekwencji na sobotnim meczu.
forBET Zakłady Bukmacherskie jest sponsorem polskiego sportu. W tym sezonie firma, jako sponsor główny wspiera piłkarzy Śląska Wrocław i ŁKS-u Łódź, jest również sponsorem m.in Odry Opole, GKS-u, Stomilu Olsztyn, Radomiaka Radom, Motoru Lublin, czy żużlowców Get Well Toruń i Wybrzeża Gdańsk i siatkarzy PGE Skry Bełchatów. W nadchodzącym sezonie PGE Ekstraligi startować będzie również drużyna forBET Włókniarza Częstochowa.