Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

forBET nadal sponsorem tytularnym rozgrywek IV Ligi WMZPN

Sponsorem tytularnym IV Ligi, w dalszym ciągu pozostaje firma forBET, umowa została przedłużona o kolejne dwa sezony.

Dwa lata temu firma forBET została sponsorem tytularnym rozgrywek IV Ligi. Pierwsza umowa została podpisana do 30 czerwca 2020 roku, czyli do końca sezonu 2019/20. Następnie umowa została przedłużona o kolejny rok. Teraz podpisano umowę do czerwca 2023 roku.

– „Dwuletnia współpraca z forBET’em to okres bardzo dynamicznego rozwoju warmińsko-mazurskiej IV Ligi. Cieszymy się, że umowa została przedłużona o kolejne dwa lata. Pozwoli nam to kontynuować dotychczasowe projekty oraz wdrażać kolejne pomysły, wypracowane wspólnie z klubami forBET IV Ligi” – mówi Marek Łukiewski, Prezes Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Warmińsko-Mazurskim Związkiem Piłki Nożnej. Dlatego też z radością przedłużamy umowę i do 2023 roku będziemy sponsorem tytularnym forBET IV Ligi WMZPN. Jestem przekonany, że kolejne lata współpracy przyniosą wiele zadowolenia zarówno nam jak i drużynom, piłkarzom oraz Warmińsko-Mazurskiemu Związkowi Piłki Nożnej. Dotychczasowa współpraca charakteryzowała się wzajemnym zrozumieniem i otwartością na potrzeby partnerów i jestem przekonany, że tak będzie również w kolejnych sezonach” – powiedział Paweł Majewski, Dyrektor marketingu forBET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›