ForBet jeździ również z Wybrzeżem Gdańsk
ForBet po zostaniu sponsorem kilku klubów żużlowych wspiera również Wybrzeże Gdańsk.
Nowym partnerem strategicznym Wybrzeża Gdańsk zostały zakłady bukmacherskie ForBet. Na wielkość wkładu sponsorskiego, jaki firma przekaże na rzecz klubu wpływ będą mieli wszyscy kibice klubu.
Umowa sponsoringowa pomiędzy Zdunek Wybrzeże Gdańsk i ForBet podpisana została na dwa sezony. Charakter umowy jest dwupoziomowy. W ramach umowy klub otrzymywać będzie stałą, ustaloną kwotę oraz dodatkową transzę uzależnioną od aktywności kibiców Wybrzeża Gdańsk, którzy zostaną klientami ForBet. Kibice Wybrzeża mogą się już od dziś rejestrować na portalu sponsora.
– „Żużel jest sportem niezwykle widowiskowym i nie dziwi nas jego popularność wśród polskich kibiców sportu. Aktywnie włączamy się we wspieranie polskich klubów żużlowych i bardzo cieszymy się ze współpracy z Zdunek Wybrzeże Gdańsk. To trzykrotny wicemistrz Polski, żużlowcy reprezentujący Wybrzeże wielokrotnie zdobywali medale Indywidualnych Mistrzostw Polski i jesteśmy bardzo zadowoleni, że teraz ForBet będzie jeździł razem z Wybrzeżem” – powiedział Robert Grzeszczyk, Prezes ForBet.
– „To ważny dzień dla wszystkich, którzy dobrze życzą naszemu klubowi. Nasze sportowe cele są ambitne i wierzę, że razem z forBET będzie w stanie je realizować” – zapowiedział Tadeusz Zdunek, Prezes Zdunek Wybrzeża Gdańsk.
W ramach podpisanej umowy logo ForBet pojawi się na stadionie Zdunek Wybrzeże Gdańsk, a w przyszłym sezonie na kevlarach gdańskich zawodników.
– „Żużel to fascynujący sport, który wzbudza wielkie emocje. Liczę, że razem z kibicami Wybrzeża Gdańsk będziemy mogli cieszyć się z kolejnych zwycięstw klubu, które doprowadzą nas do żużlowej Ekstraligi. Wysokość naszego wsparcia dla klubu uzależniona jest od zaangażowania kibiców i jestem przekonany, że oddanie kibiców w połączeniu z najlepszą ofertą zakładów żużlowych na rynku spowoduje, że współpraca na linii ForBet – Wybrzeże Gdańsk będzie układała się wzorowo” – powiedział Piotr Sienkiewicz, Dyrektor ds. Marketingu w ForBet.
Źródło: Wybrzeże Gdańsk