Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ForBet sponsorem głównym ŁKS-u Łódź

Podczas czwartkowej konferencji prasowej ŁKS-u Łódź, zarząd klubu wraz z przedstawicielami firmy ForBET, oficjalnie ogłosili poszerzenie zakresu współpracy. Jedna z polskich firm bukmacherskich został głównym sponsorem ŁKS-u.

Współpraca z marką ForBET rozpoczęła się znacznie wcześniej, tj. we wrześniu 2016 roku, a firma wspierała klub w wielu różnych inicjatywach

Od rundy wiosennej to właśnie ForBET zajmie centralne, najbardziej wyeksponowane miejsce na specjalnych koszulkach ŁKS-u przygotowanych z okazji obchodów 110-lecia powstania klubu. Piłkarze w nowych strojach zaprezentują się już w najbliższą sobotę, w starciu z Gryfem Wejherowo.

Przedstawiciele zakładów bukmacherskich zostali również właścicielami jednego ze skyboxów, który zostanie przeznaczony do ich wyłącznej dyspozycji. Partnerstwo zostanie również poszerzone w zakresie planowanych i organizowanych eventów, a także udostępniania strefy FanZone, która cieszy się ogromną popularnością podczas meczów domowych. We wspomnianej strefie bawią się nie tylko najmłodsi kibice, ale również przedstawiciele starszego pokolenia fanów sportu.

– „Od początku nasza współpraca z ŁKS-em układała się bardzo dobrze na wielu płaszczyznach. Doceniamy szybki rozwój klubu i głęboko wierzymy w to, że tegoroczny sezon zakończy się awansem na zaplecze Lotto Ekstraklasy. Miejsce klubu o tak bogatej tradycji i historii bezsprzecznie jest w najwyższej klasie rozrywkowej. Widząc w jakim tempie klub się rozwija, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu naszej współpracy. Od teraz logotyp forBETbędzie widoczny na przodzie koszulek ŁKS, a mogę również dodać, że z pewnością przygotujemy wiele ciekawych atrakcji także dla kibiców” – powiedział Adrian Heluszka, przedstawiciel firmy forBET.

O przygotowanych niespodziankach w ramach współpracy będziemy Was informować na bieżąco.

Warto dodać, że konferencja prasowa podczas której poinformowano o poszerzeniu zakresu współpracy firmy bukmacherskiej z klubem odbyła się w restauracji Panorama i została połączona z degustacją nowych, klubowych wyrobów. Zaprezentowano najnowszą odsłonę piwa Rodowite, a także całkowicie nowy produkt – energy drink Rodovity.

Na spotkanie zostali zaproszeni wszyscy partnerzy, sponsorzy i współpracownicy ŁKS-u, a także dziennikarze i przedstawiciele lokalnych restauracji i sklepów.

Źródło: ForBet

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›