ForBet sponsorem głównym ŁKS-u Łódź
Podczas czwartkowej konferencji prasowej ŁKS-u Łódź, zarząd klubu wraz z przedstawicielami firmy ForBET, oficjalnie ogłosili poszerzenie zakresu współpracy. Jedna z polskich firm bukmacherskich został głównym sponsorem ŁKS-u.
Współpraca z marką ForBET rozpoczęła się znacznie wcześniej, tj. we wrześniu 2016 roku, a firma wspierała klub w wielu różnych inicjatywach
Od rundy wiosennej to właśnie ForBET zajmie centralne, najbardziej wyeksponowane miejsce na specjalnych koszulkach ŁKS-u przygotowanych z okazji obchodów 110-lecia powstania klubu. Piłkarze w nowych strojach zaprezentują się już w najbliższą sobotę, w starciu z Gryfem Wejherowo.
Przedstawiciele zakładów bukmacherskich zostali również właścicielami jednego ze skyboxów, który zostanie przeznaczony do ich wyłącznej dyspozycji. Partnerstwo zostanie również poszerzone w zakresie planowanych i organizowanych eventów, a także udostępniania strefy FanZone, która cieszy się ogromną popularnością podczas meczów domowych. We wspomnianej strefie bawią się nie tylko najmłodsi kibice, ale również przedstawiciele starszego pokolenia fanów sportu.
– „Od początku nasza współpraca z ŁKS-em układała się bardzo dobrze na wielu płaszczyznach. Doceniamy szybki rozwój klubu i głęboko wierzymy w to, że tegoroczny sezon zakończy się awansem na zaplecze Lotto Ekstraklasy. Miejsce klubu o tak bogatej tradycji i historii bezsprzecznie jest w najwyższej klasie rozrywkowej. Widząc w jakim tempie klub się rozwija, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu naszej współpracy. Od teraz logotyp forBETbędzie widoczny na przodzie koszulek ŁKS, a mogę również dodać, że z pewnością przygotujemy wiele ciekawych atrakcji także dla kibiców” – powiedział Adrian Heluszka, przedstawiciel firmy forBET.
O przygotowanych niespodziankach w ramach współpracy będziemy Was informować na bieżąco.
Warto dodać, że konferencja prasowa podczas której poinformowano o poszerzeniu zakresu współpracy firmy bukmacherskiej z klubem odbyła się w restauracji Panorama i została połączona z degustacją nowych, klubowych wyrobów. Zaprezentowano najnowszą odsłonę piwa Rodowite, a także całkowicie nowy produkt – energy drink Rodovity.
Na spotkanie zostali zaproszeni wszyscy partnerzy, sponsorzy i współpracownicy ŁKS-u, a także dziennikarze i przedstawiciele lokalnych restauracji i sklepów.
Źródło: ForBet