Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

FoodCare i Wisła z nową umową

Firma FoodCare nadal patrzy w jednym kierunku i wciąż wspólnie będzie dbać o rozwój klubu Wisły Kraków, podpisując umowę obowiązującą do końca sezonu 2020/2021.  

Firma FoodCare jest Partnerem, którego chciałby mieć u swego boku każdy przedsiębiorca czy organizacja. Od wielu lat wspiera działania Białej Gwiazdy, dowodząc swojej lojalności i przywiązania do klubowych barw oraz stawiając je ponad czysto ekonomiczne kalkulacje czy finansowe obliczenia. 

Ta rodzinna firma, będąca liderem branży FMCG, założona została w 1984 roku przez Wiesława Włodarskiego. Przez lata swojej działalności stopniowo, jednak przy zachowaniu wysokiego poziomu dynamizmu, rozwijała się, poszerzając swoją ofertę, w której obecnie znaleźć można takie znane marki, jak 4move, Frugo, Gellwe, Fitella czy Ostromecko. Firma dała się poznać także poza granicami Polski, wchodząc już w latach 90. na rynki międzynarodowe, obejmujące m.in. Australię, Kanadę, RPA, Stany Zjednoczone oraz kraje europejskie.

FoodCare jest także właścicielem marki Black Energy Drink, która jest niekwestionowanym numerem 1 wśród dostępnych napojów energetycznych. Od dłuższego czasu jej twarzą jest legendarny amerykański bokser Mike Tyson, który stanowił główną oś ostatniej kampanii reklamowej „EMPOWER YOURSELF”, zrealizowanej na wielką skalę w czerwcu bieżącego roku.

Działanie FoodCare obejmuje także wsparcie akcji prowadzonych przez krakowski klub, które mają na celu szczególnie promowanie sportu i aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży. Firma była Partnerem wakacyjnego obozu Wisła Summer Camp, a na co dzień jest Sponsorem Tytularnym wiślackiego Sektora Rodzinnego.

Otwartość firmy na sport przejawia się także we wsparciu innych dyscyplin. W 2018 roku firma FoodCare została sponsorem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.   

Najnowsze

W Kielcach powstaje muzeum

Ponad 600 sztuk eksponatów w gablotach przedstawią historię kieleckiej piłki ręcznej Z inicjatywy klubu na ukończeniu jest już ...

Całość ›

Stal Mielec odpicowała szatnię

Po kilku tygodniach prac piłkarze Stali Mielec mogą już korzystać z odnowionej szatni Prace trwały od zakończenia rundy jesiennej ...

Całość ›

Pogoń Energy Drink wraca do sklepów

Do sklepów trafił nowy napój energetyczny Pogoni Szczecin - Pogoń Energy Drink Produkt powstał przy współpracy z Hurtownią ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›