FoodCare i Wisła z nową umową
Firma FoodCare nadal patrzy w jednym kierunku i wciąż wspólnie będzie dbać o rozwój klubu Wisły Kraków, podpisując umowę obowiązującą do końca sezonu 2020/2021.
Firma FoodCare jest Partnerem, którego chciałby mieć u swego boku każdy przedsiębiorca czy organizacja. Od wielu lat wspiera działania Białej Gwiazdy, dowodząc swojej lojalności i przywiązania do klubowych barw oraz stawiając je ponad czysto ekonomiczne kalkulacje czy finansowe obliczenia.
Ta rodzinna firma, będąca liderem branży FMCG, założona została w 1984 roku przez Wiesława Włodarskiego. Przez lata swojej działalności stopniowo, jednak przy zachowaniu wysokiego poziomu dynamizmu, rozwijała się, poszerzając swoją ofertę, w której obecnie znaleźć można takie znane marki, jak 4move, Frugo, Gellwe, Fitella czy Ostromecko. Firma dała się poznać także poza granicami Polski, wchodząc już w latach 90. na rynki międzynarodowe, obejmujące m.in. Australię, Kanadę, RPA, Stany Zjednoczone oraz kraje europejskie.
FoodCare jest także właścicielem marki Black Energy Drink, która jest niekwestionowanym numerem 1 wśród dostępnych napojów energetycznych. Od dłuższego czasu jej twarzą jest legendarny amerykański bokser Mike Tyson, który stanowił główną oś ostatniej kampanii reklamowej „EMPOWER YOURSELF”, zrealizowanej na wielką skalę w czerwcu bieżącego roku.
Działanie FoodCare obejmuje także wsparcie akcji prowadzonych przez krakowski klub, które mają na celu szczególnie promowanie sportu i aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży. Firma była Partnerem wakacyjnego obozu Wisła Summer Camp, a na co dzień jest Sponsorem Tytularnym wiślackiego Sektora Rodzinnego.
Otwartość firmy na sport przejawia się także we wsparciu innych dyscyplin. W 2018 roku firma FoodCare została sponsorem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.