Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fans4Club uruchomił projekt z TV Grosswallstadt

Fans4Club rozpoczął kolejny projekt z niemieckim klubem, tym razem jest to TV Grosswallstadt.

Celem akcji jest zbudowanie podstaw finansowych klubu potrzebnych do powrotu do 2. Bundesligi. Zespół może się pochwalić siedmioma tytułami mistrza Niemiec, czterema zdobytymi Pucharami Niemiec, dwukrotnym zwycięstwem Ligi Mistrzów i czwartym w miejscem w tabeli wszechczasów Bundesligi piłki ręcznej. Patrząc na tytuły TV Grosswalstadt jest czołowym zespołem niemieckiego szczypiorniaka. To pasmo sukcesów zakończyło się w roku 2013 po spadku do 2. ligi. Ze względu na bardzo duże problemy finansowe w 2015 roku klub był zmuszony do ogłoszenia niewypłacalności i zaczyna od nowa w 3. lidze.

Na początku tego sezonu zostały rozpoczęte działania, które mają na celu stworzenie perspektywy rozwoju. Udało nam się zatrzymać najbardziej kluczowych zawodników w klubie pomimo konkurencyjnych ofert z innych zespołów. Od połowy sierpnia rozpoczął się również proces zmian organizacyjnych w klubie.

Celem akcji jest przede wszystkim pokrycie kosztów funkcjonowania do końca bieżącego sezonu. Klub chce bez zaciągania zobowiązań i presji finansowej zapłacić za wynajem hali, funkcjonowanie drużyny oraz wyjazdy na mecze.
W przypadku osiągnięcia założonej kwoty nadwyżka zostanie również przeznaczona na dalszy rozwój klubu.

Każdy uczestnik projektu, w zamian za swój wkład, będzie mógł wybrać z bogatej puli wyjątkowych nagród związanych z TV Grosswallstadt. Awans do 2. ligi ma być pierwszym krokiem.

Zbiórka – LINK

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›