Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

E-sport i inne trendy – przyszłość branży sportowej

Deloitte opublikował nowy raport dotyczący esportu i nowych technologii w sporcie.

Sport stale się rozwija, co wymusza ciągłe zmiany w całej branży. Nowoczesne technologie znaczą coraz więcej zarówno w odniesieniu do samego sportu jak i biznesu, który go otacza. Technologie takie jak wirtualna czy rozszerzona rzeczywistość zmieniają oblicze branży. Dotyka to zarówno popularnych jak i niszowych dyscyplin sportu.

Raport Deloitte zawiera trendy, które będą wpływać na kształt biznesu sportowego. – „Koncentrują się one przede wszystkim na technologiach, które mają ogromny wpływ na to w jaki sposób będą funkcjonować kluby i organizacje sportowe. Ale nie tylko – oddziałują również na zachowania i zaangażowanie kibiców, którzy coraz częściej wybierają śledzenie wydarzenia sportowego w Internecie niż na stadionie” – mówi Marcin Diakonowicz, Partner w Deloitte Lider Sport Business Group.

Najważniejsze kwestie poruszane w raporcie:

  • ewolucja na rynku mediów sportowych,
  • wpływ baz danych na organizacje sportowe,
  • „dzień meczu” – innowacje na stadionach,
  • rozszerzona i wirtualna rzeczywistość,
  • cyberprzestępczość w branży sportowej,
  • dywersyfikacja przedsiębiorstw sportowych,
  • social media jako kanał dotarcia do klienta,
  • ochrona marki

LINK do raportu

Źródło: Deloitte

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›