fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Dove wspiera kobiety

Najnowsza kampania marki Dove, należącej do Unilever stara się zwalczyć złe opinie o sportsmenkach ze względu na ich wygląd a nie poziom sportowy.

Bardzo często przy okazji sportowej rywalizacji kobiet nie tylko komentowane są ich osiągnięcia sportowe ale również wygląd. Krytyce podawana jest fryzura, sylwetka, ruchy zawodniczek. Takie działanie wpływa źle na trenujące kobiety. Marka Dove stara się zmienić ten przekaz, w tym celu realizuje kampanię wizerunkową. Specjalne billboardy spotkać można na ulicach Nowego Jorku, Los Angeles oraz Toronto. Cytaty na nich zamieszczone mówią o „dużych sutkach”, „zbyt kręconych włosach”, porównują też sylwetkę jednej z gimnastyczek do strażackiego hydrantu. Do kampanii zaproszono m.in. Shawn Johnson, amerykańską gimnastyczkę, złotą oraz trzykrotnie srebrną medalistkę olimpijską z Pekinu.

Źródło: Dove

Najnowsze

Węglokoks gra z Akademią Piłkarską Rozwoju

Jedna z największych firm w województwie śląskim, działająca w branży węglowej, została sponsorem generalnym klubowej Akademii ...

Całość ›

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź

Siatkarska rodzina ŁKS Commercecon Łódź powiększyła się o kolejnego sponsora Działania naszego klubu w sezonie 2018/2019 wesprze ...

Całość ›

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku

Justyna Święty-Ersetic (AZS AWF Katowice) oraz Adam Kszczot (RKS Łódź) zostali zawodnikami roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Węglokoks gra z Akademią Piłkarską Rozwoju.
#sponsoringsport #rozwojkatowice #pilkanozna https://t.co/ZbiKQ92aij

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź.
#sponsoringsport #vesbo #lkslodz https://t.co/m22UeLTHy0