Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Devils.one ze wsparciem STS

STS – największy bukmacher w Polsce – nawiązał współpracę z Devils.one, organizacją esportową, ze składem dawnego Team Kinguin.

Devils.one jako jedyny polski zespół CS:GO zaprezentuje się podczas 9. sezonu rozgrywek ESL Pro League – najbardziej prestiżowej ligi CS:GO na świecie. Umowa obowiązuje do lutego, 2020 roku. Jest ona elementem strategii STS, zakładającej regularne wzmacnianie obecności w segmencie esportu.

– “STS od lat wyznacza trendy na polskim rynku gier wzajemnych. Stąd jako pierwszy bukmacher w kraju zdecydowaliśmy się wprowadzić do oferty zakłady esportowe oraz transmisje tych wydarzeń w STS TV. Wiedzieliśmy, że to perspektywiczny segment dla naszej działalności. Umocniło to naszą wiodącą pozycję na tym rynku, gdyż obecnie STS jest najbardziej rozpoznawalną firmą bukmacherską wśród odbiorców esportowych w Polsce – z przeszło 75% wskazań badanych, co znacząco dystansuje pozostałe podmioty . Ponadto z roku na rok esport odpowiada za coraz większą część naszych przychodów, znajdując się wśród najpopularniejszych dyscyplin wśród naszych graczy. W 2018 roku odnotowaliśmy w tym segmencie blisko trzycyfrowy wzrost obrotów rok do roku” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Umowa sponsorska daje STS status oficjalnego bukmachera Devils.one. Logotyp bukmachera zostanie umieszczony na strojach drużynowych. Ponadto branding STS znajdzie się na koszulkach zawodników w czasie transmisji rozgrywek, a także w kanałach komunikacji devils.one – w tym na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.

– “To, że już w dniu startu nowej organizacji podpisujemy umowę sponsorską z STS to duży sukces. Chcemy działać nieszablonowo, inaczej niż konkurencja i wierzymy, że pierwszą firmą, która na tym zyska będzie właśnie STS. Ta umowa to potwierdzenie, że nasza wizja jest atrakcyjna i wiarygodna dla partnerów biznesowych” – mówi Maciej Sawicki, CEO devils.one.

Devils.one to jedna z najlepszych polskich drużyn CS:GO, która powstała w miejsce dawnego Team Kinguin. W obecnym sezonie zespół rywalizować będzie na międzynarodowej arenie z najlepszymi teamami CS:GO m.in. podczas ESL Pro League – najbardziej prestiżowych rozgrywek ligowych w CS:GO na świecie.

– “W obszarze gamingu STS nieustannie zwiększa skalę działalności i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom graczy. Od czterech lat aktywnie wspieramy zawodników indywidualnych, drużyny i organizacje esportowe. Sponsoring Devils.one, topowej drużyny CS:GO, której poczynania śledzi ogromna rzesza kibiców, jest dla nas ważnym elementem obecności w świecie sportów elektronicznych. Jednocześnie jest to także realizacja wcześniejszych deklaracji wsparcia dalszej profesjonalizacji rodzimego esportu” – dodaje Mateusz Juroszek.

Wiktor “TaZ” Wojtas – zawodnik i jednocześnie współwłaściciel Devils.one, legenda polskiego esportu, zwycięzca Majora w 2014 r. – są wraz z Karolem “RalleNem” Rodowiczem twarzą organizowanej przez bukmachera outdoorowej kampanii #wspiEramypolskiSPORT przygotowanej na tegoroczny IEM. Założeniem kampanii jest wzmocnienie świadomości STS jako firmy zaangażowanej w rozwój polskiego esportu.

Celem bukmachera jest wsparcie dalszego rozwoju i profesjonalizacji rodzimego esportu. Dlatego STS został sponsorem Pawła ‘innocenta’ Mocka – zawodnika CS:GO, który gra na scenie międzynarodowej. Ten kontrakt był pierwszym w Polsce przypadkiem, gdy bukmacher wsparł indywidualnego zawodnika esportowego, grającego w Counter-Strike’a. Bukmacher zdecydował się także na wsparcie Damiana „Nervariena” Ziaji, jednego z najpopularniejszych influencerów polskiej sceny League of Legends. Podpisana z nim umowa to pierwszy w Polsce przypadek zaangażowania bukmachera w działania promocyjne skierowane do społeczności League of Legends. W minionych sezonach firma wspierała Polską Ligę Esportową – topowe rozgrywki CS:GO w kraju – oraz drużynę esportową Izako Boars. STS włączył się również w inicjatywę dobroczynnego meczu rozegranego pomiędzy czołowymi polskim drużynami CS:GO. Ponadto w grudniu 2018 r. bukmacher zorganizował – wraz z ‘innocentem’ i ‘Nervarienem’ – plebiscyt na esportową inicjatywę, który, głosami kibiców, wygrał kobiecy turniej lanowy CS:GO.

STS jest największą firmą bukmacherską w Polsce przyjmującą zakłady na wyniki wydarzeń sportowych oraz społeczno-politycznych. Firma powstała w 1997 roku i od tego momentu z powodzeniem działa na terenie całego kraju. Za sprawą dynamicznego rozwoju w ciągu ostatnich lat STS zdominował rynek legalnych firm bukmacherskich w Polsce – znacznie zwiększając udziały rynkowe, które obecnie wynoszą ponad 47%.

Najnowsze

Prawie 1,5 mln dla krakowskiego żużla

Rozpoczęło się głosowanie w ramach Budżetu Obywatelskiego w Krakowie, w którym można oddać swój głos na projekty żużlowe o ...

Całość ›

ET Promo na dłużej z Widzewem

Ograniczenia związane z epidemią koronawirusa nie powstrzymały firmy ET Promo przed kontynuacją współpracy z Widzewem w sezonie ...

Całość ›

eWinner Gwardia Wrocław rusza do gry

Od startu rozgrywek 2020/21 w TAURON 1 Lidze, wrocławski zespół będzie nosił nazwę eWinner Gwardia Wrocław Na kolejny sezon ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Prawie 1,5 mln dla krakowskiego żużla.

#sponsoringsport #zuzel https://sponsoringsport.pl/prawie-15-mln-dla-krakowskiego-zuzla/

ET Promo na dłużej z Widzewem.

#sponsoringsport #widzewlodz #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/et-promo-na-dluzej-z-widzewem/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.