Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

CSKA chce zarobić na lożach

CSKA Moskwa w najbliższą sobotę odbędzie pierwsze spotkanie na nowym stadionie, już teraz jednak dba o komercjalizację obiektu.

Budowa nowego obiektu klubowego sfinansowana była w dwóch trzecich z zaciągniętego na ten cel kredytu. CSKA Arena nie kosztowała mało, bo około 350 mln $. Moskiewski właściciel stara się jak najszybciej uzyskać środki na spłatę zadłużenia zaciągniętego na ten cel. Na samych tylko lożach VIP klub chce zarobić 20 mln $ (77 mln zł) w jeden sezon. Obiekt oferuje aż 127 prywatnych lóż, 21 klasy Elite i 106 niższej klasy Premium. Najmniejsza z nich ma 38 m2, a największa 47 m2. Loże można wynajmować na okres 1 do 3 lat, w zamian korzystać bez ograniczeń – przez 365 dni w roku 24 godziny na dobę. Najdroższa z lóż CSKA Areny znalazła już swojego najemcę, za jej wynajem zapłaci on około 1,5 mln zł rocznie.

Pierwsze spotkanie na nowym obiekcie przypadnie na mecz z Terekiem Grozny, nie udały się wcześniejsze próby rozegrania spotkania towarzyskiego z Chelsea Lonyn lub Superpucharu Rosji.

Źródło: Stadiony.net

Najnowsze

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›

Marcin Nitschke ambasadorem marki Volvo Karlik

Dealer samochodowy Volvo Karlik nawiązał współpracę z najbardziej znanym polskim snokerzystą - Marcinem Nitschke  Showroom Volvo ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD

Izu Ugonoh wystąpi podczas Narodowej Gali Boksu z logotypem STS.
#sponsoringsport #sts #izuogonoh https://t.co/EWNi2encyI