fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

CSKA chce zarobić na lożach

CSKA Moskwa w najbliższą sobotę odbędzie pierwsze spotkanie na nowym stadionie, już teraz jednak dba o komercjalizację obiektu.

Budowa nowego obiektu klubowego sfinansowana była w dwóch trzecich z zaciągniętego na ten cel kredytu. CSKA Arena nie kosztowała mało, bo około 350 mln $. Moskiewski właściciel stara się jak najszybciej uzyskać środki na spłatę zadłużenia zaciągniętego na ten cel. Na samych tylko lożach VIP klub chce zarobić 20 mln $ (77 mln zł) w jeden sezon. Obiekt oferuje aż 127 prywatnych lóż, 21 klasy Elite i 106 niższej klasy Premium. Najmniejsza z nich ma 38 m2, a największa 47 m2. Loże można wynajmować na okres 1 do 3 lat, w zamian korzystać bez ograniczeń – przez 365 dni w roku 24 godziny na dobę. Najdroższa z lóż CSKA Areny znalazła już swojego najemcę, za jej wynajem zapłaci on około 1,5 mln zł rocznie.

Pierwsze spotkanie na nowym obiekcie przypadnie na mecz z Terekiem Grozny, nie udały się wcześniejsze próby rozegrania spotkania towarzyskiego z Chelsea Lonyn lub Superpucharu Rosji.

Źródło: Stadiony.net

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze.
#sponsoringsport #fortuna #1liga https://t.co/cyTD5ou13w

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4