Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

CSKA chce zarobić na lożach

CSKA Moskwa w najbliższą sobotę odbędzie pierwsze spotkanie na nowym stadionie, już teraz jednak dba o komercjalizację obiektu.

Budowa nowego obiektu klubowego sfinansowana była w dwóch trzecich z zaciągniętego na ten cel kredytu. CSKA Arena nie kosztowała mało, bo około 350 mln $. Moskiewski właściciel stara się jak najszybciej uzyskać środki na spłatę zadłużenia zaciągniętego na ten cel. Na samych tylko lożach VIP klub chce zarobić 20 mln $ (77 mln zł) w jeden sezon. Obiekt oferuje aż 127 prywatnych lóż, 21 klasy Elite i 106 niższej klasy Premium. Najmniejsza z nich ma 38 m2, a największa 47 m2. Loże można wynajmować na okres 1 do 3 lat, w zamian korzystać bez ograniczeń – przez 365 dni w roku 24 godziny na dobę. Najdroższa z lóż CSKA Areny znalazła już swojego najemcę, za jej wynajem zapłaci on około 1,5 mln zł rocznie.

Pierwsze spotkanie na nowym obiekcie przypadnie na mecz z Terekiem Grozny, nie udały się wcześniejsze próby rozegrania spotkania towarzyskiego z Chelsea Lonyn lub Superpucharu Rosji.

Źródło: Stadiony.net

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›