Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cinkciarz.pl globalnym sponsorem Mistrzostw Europy

Cinkciarz.pl nie przestaje zaskakiwać, właśnie podpisał umowę z UEFA stając się sponsorem Mistrzostw Europy do lat 21.

Cinkciarz.pl został globalnym sponsorem Mistrzostw Europy piłkarzy w wieku do 21 lat, które w czerwcu br. odbędą się w sześciu polskich miastach. Spółka zaprezentuje swoją międzynarodową markę Conotoxia fanom futbolu na całym świecie i umocni swoją pozycję w Polsce.

Finały piłkarskich Mistrzostw Europy U21 odbywają się co dwa lata. Na początku 2015 r. Komitet Wykonawczy UEFA zdecydował, że w czerwcu 2017 r. po raz pierwszy gospodarzem turnieju będzie Polska. Także po raz pierwszy weźmie w nim udział 12 najlepszych europejskich reprezentacji narodowych U21. Dotąd w finałach rywalizowało tylko osiem drużyn.

Finaliści mistrzostw zagrają 16-30 czerwca br. na stadionach w: Bydgoszczy, Gdyni, Kielcach, Krakowie, Lublinie i Tychach. Za organizację tegorocznych rozgrywek odpowiadają UEFA, PZPN oraz miasta gospodarze.

– Jesteśmy zadowoleni z umowy zawartej z organizacją zrzeszającą 55 federacji piłkarskich. Podczas czerwcowego turnieju planujemy wiele atrakcji dla kibiców. Dzięki partnerstwu z UEFA zaprezentujemy naszą międzynarodową markę Conotoxia fanom futbolu na całym świecie i umocnimy pozycję firmy Cinkciarz.pl w Polsce. Jesteśmy przekonani, że współpraca przyniesie wiele korzyści obu stronom porozumienia – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

Wśród globalnych sponsorów UEFA EURO U21 znajdują się m.in. Coca-Cola, McDonald’s i Adidas. Cinkciarz.pl to pierwsza w historii polska firma w tym gronie. Podczas wydarzenia promować będzie m.in. brand Conotoxia, adresowany na światowe rynki. Marka będzie widoczna m.in. na turniejowych bandach przy murawie, biletach, ściankach prasowych, programach meczowych i na oficjalnej stronie UEFA EURO U21. Spółka Cinkciarz.pl nabyła na wyłączność prawa do aktywacji sponsoringowych w kategorii wymiany walut, przekazów pieniężnych, płatności oraz usług Forex.

– Jesteśmy szczęśliwi z powitania Cinkciarz.pl jako sponsora Mistrzostw Europy do lat 21. Jesteśmy przekonani, że współpraca z tą uznaną polską firmą z globalnymi ambicjami pomoże jej rozwijać swoją działalność, promując przy tym turniej. To pokazuje też siłę tego właśnie rozwiniętego turnieju i mamy nadzieję na efektywną współpracę przez kolejne miesiące – komentuje Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events.

Cinkciarz.pl umożliwia wymianę walut po bardzo atrakcyjnych kursach. Klienci mogą używać trzech modeli transakcyjnych oraz szeregu narzędzi wspierających wymianę walut. Z usług serwisu korzystają zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorstwa. Transakcje można zawierać o dowolnej porze i realizować je za pomocą ekspresowych i darmowych przelewów internetowych. Conotoxia jest instytucją finansową, która świadczy usługi przekazów pieniężnych i wkrótce dołączy do oferty możliwość dokonywania płatności.

Źródło: Cinkciarz.pl

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›