Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cashback World wesprze akcję #ReymonTTa22

Do Akcja #ReymonTTa22 włączył się sponsor Wisły Kraków, który pozwolił na większe wsparcie klubu z dokonywanych transakcji.

Akcja #ReymonTTa22 cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród fanów Białej Gwiazdy, ale i nie tylko, projekt wsparli też kibice innych klubów oraz ludzie związani ze światem piłki nożnej. Także i Cashback World, sponsor, od 2016 roku wspierający Wisłę, postanowił zaangażować się w akcję pomocy 13-krotnemu mistrzowi Polski i przygotował projekt, który trwać będzie do 15 października 2018 roku.

Od czwartku, dzięki znanemu już Programowi Cashback Wisły Kraków, kibice mogą mieć jeszcze większy wpływ na to, ile środków wpłynie na konto Białej Gwiazdy, jednocześnie nie obciążając dodatkowo swojego budżetu. Akcja dedykowana jest wszystkim kibicom, niezależnie od tego, czy posiadają oni Kartę Kibica lub, czy są zarejestrowani w Programie Cashback.

Do tej pory, przystępując do programu Cashback, Klub otrzymywał do 1% wydanej przez fana kwoty, a do jego portfela wracało od 1% do 5% w zależności od sklepu, w którym dokonano zakupu. Caskback World postanowił jednak akcję #ReymonTTa22, a każdy kibic może przekazać swoje 5% zwrotu do klubu. Dodatkowo za każdą transakcję zarejestrowaną w Programie Cashback Wisły Kraków o wartości min. 50 zł, Cashback przekaże na konto Klubu dodatkowo 1 zł.

 

Najnowsze

Lechia w Gdańsku zagra z kibicami

Lechia Gdańsk rozpoczyna akcję „Kibice na stadionie” Każdy kibic gdańskiego zespołu będzie mógł pojawić się na trybunach ...

Całość ›

Górnik wybrał trzeci komplet koszulek

Górnik Zabrze w ramach specjalnego konkursu rozstrzygnął jak będzie wyglądała klubowa koszulka w nowym sezonie Rywalizacja była ...

Całość ›

Stadion Wrocław największym ekranem kinowym w Europie

W piątek Stadion Wrocław uruchomił kino samochodowe a jego elewacja stała się największym ekranem kinowym w całej Europie 22 ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.