Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cashback World wesprze akcję #ReymonTTa22

Do Akcja #ReymonTTa22 włączył się sponsor Wisły Kraków, który pozwolił na większe wsparcie klubu z dokonywanych transakcji.

Akcja #ReymonTTa22 cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród fanów Białej Gwiazdy, ale i nie tylko, projekt wsparli też kibice innych klubów oraz ludzie związani ze światem piłki nożnej. Także i Cashback World, sponsor, od 2016 roku wspierający Wisłę, postanowił zaangażować się w akcję pomocy 13-krotnemu mistrzowi Polski i przygotował projekt, który trwać będzie do 15 października 2018 roku.

Od czwartku, dzięki znanemu już Programowi Cashback Wisły Kraków, kibice mogą mieć jeszcze większy wpływ na to, ile środków wpłynie na konto Białej Gwiazdy, jednocześnie nie obciążając dodatkowo swojego budżetu. Akcja dedykowana jest wszystkim kibicom, niezależnie od tego, czy posiadają oni Kartę Kibica lub, czy są zarejestrowani w Programie Cashback.

Do tej pory, przystępując do programu Cashback, Klub otrzymywał do 1% wydanej przez fana kwoty, a do jego portfela wracało od 1% do 5% w zależności od sklepu, w którym dokonano zakupu. Caskback World postanowił jednak akcję #ReymonTTa22, a każdy kibic może przekazać swoje 5% zwrotu do klubu. Dodatkowo za każdą transakcję zarejestrowaną w Programie Cashback Wisły Kraków o wartości min. 50 zł, Cashback przekaże na konto Klubu dodatkowo 1 zł.

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›