Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cashback World wesprze akcję #ReymonTTa22

Do Akcja #ReymonTTa22 włączył się sponsor Wisły Kraków, który pozwolił na większe wsparcie klubu z dokonywanych transakcji.

Akcja #ReymonTTa22 cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród fanów Białej Gwiazdy, ale i nie tylko, projekt wsparli też kibice innych klubów oraz ludzie związani ze światem piłki nożnej. Także i Cashback World, sponsor, od 2016 roku wspierający Wisłę, postanowił zaangażować się w akcję pomocy 13-krotnemu mistrzowi Polski i przygotował projekt, który trwać będzie do 15 października 2018 roku.

Od czwartku, dzięki znanemu już Programowi Cashback Wisły Kraków, kibice mogą mieć jeszcze większy wpływ na to, ile środków wpłynie na konto Białej Gwiazdy, jednocześnie nie obciążając dodatkowo swojego budżetu. Akcja dedykowana jest wszystkim kibicom, niezależnie od tego, czy posiadają oni Kartę Kibica lub, czy są zarejestrowani w Programie Cashback.

Do tej pory, przystępując do programu Cashback, Klub otrzymywał do 1% wydanej przez fana kwoty, a do jego portfela wracało od 1% do 5% w zależności od sklepu, w którym dokonano zakupu. Caskback World postanowił jednak akcję #ReymonTTa22, a każdy kibic może przekazać swoje 5% zwrotu do klubu. Dodatkowo za każdą transakcję zarejestrowaną w Programie Cashback Wisły Kraków o wartości min. 50 zł, Cashback przekaże na konto Klubu dodatkowo 1 zł.

 

Najnowsze

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›

Acana Orzeł Futsal stworzył własne karty kolekcjonerskie

Futsalowy zespół KS Acana Orzeł Futsal Jelcz-Laskowice stworzył dla kibiców unikatowy projekt - karty kolekcjonerskie Klub chciałby ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności.
#sponsoringsport #skokinarciarskie #ogladalnosc https://t.co/0V9b1VhX2l