Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Cała Wisła Zawsze Razem

Wisła Kraków mimo kryzysu poinformowała, że w dalszym ciągu może liczyć na wsparcie wszystkich partnerów biznesowych.

Społeczność zgromadzona wokół Wisły Kraków po raz kolejny pokazuje siłę i jedność. Do zawodników, sztabu i władz, którzy po złożonych w zeszłym tygodniu deklaracjach bez wyjątku dostarczyli do Klubu podpisane aneksy do kontraktów obniżające wynagrodzenia oraz do Kibiców, którzy cały czas nabywają akcje Białej Gwiazdy, dokonują zakupów w sklepie internetowym i tworzą Socios Wisła, dołącza także solidarnie całe grono Sponsorów i Partnerów Biznesowych, deklarując pomoc i utrzymanie dotychczasowej współpracy także w trakcie sytuacji kryzysowej panującej obecnie w Polsce i w Europie.

Do Wisły Biznes przynależą zarówno lokalne, jak i międzynarodowe przedsiębiorstwa, które mimo trudnych warunków potwierdziły chęć dalszej kooperacji z 13-krotnym mistrzem Polski. Zaliczają się do nich m.in. LV Bet Zakłady Bukmacherskie, Nowak-Mosty, Stowarzyszenie Socios Wisła Kraków, Cashback World, All in! Games, Dasta Invest, Pan Marek Ziętara, Amplus, Dematec, PRODIM, Volvo Wadowscy, KrakSport, Termy Krakowskie, Pan Adam Łanoszka, Foodcare, The Coca-Cola Company – producent napojów, Salvum Odszkodowania, KIM Group, Oshee, Rafis, Plastic Worx, Blachdom Plus, PKM Olkusz, ArmadaFinanse SA, TM Technologie, Mirex Transport, MaxFliz, Interior, Olimp Sport Nutrition, Expander Integrator IT, Mast Development, TALBUD-A Sp. z o.o., Antrans. Na chwilę obecną współpracę z Klubem pragną podtrzymać także wszyscy pozostali Partnerzy oraz Posiadacze Pakietów Wisła Biznes Gold oraz PRO.

W niektórych przypadkach – co naturalne – konieczne będzie wydłużenie lub renegocjowanie bieżących umów w zależności od indywidualnej sytuacji Partnerów i branż ich działalności, jako że wiele sektorów gospodarki dotykają obecnie problemy, a w ich rozwiązaniu może pomóc właśnie działanie w ramach wiślackiej wspólnoty.

Wisła Kraków jest jednym z kilku klubów w Polsce, które ponoszą bardzo istotne straty spowodowane brakiem przychodów z dnia meczowego oraz ograniczeniami i przestojem w handlu stacjonarnym. Tym większe znaczenie ma w tej sytuacji solidarna postawa członków Klubu, Kibiców i Partnerów Biznesowych, a więc firm, które nieprzerwanie pragną uczestniczyć w procesie odbudowy Wisły.

Najnowsze

Energa zwiększa wsparcie dla ampfutbolistów

Energa z Grupy ORLEN przedłużyła o trzy lata umowę o współpracy z Reprezentacją Polski dla piłkarzy grających w Amp Futbol Polska ...

Całość ›

Gala Heraklesy 2020 z transmisją w Polsacie Sport Extra

Już 13 lutego rozdane zostaną Heraklesy, najważniejsze nagrody branży mieszanych sztuk walki w Polsce Transmisję z tego wydarzenia ...

Całość ›
Raporty

Lech ponownie najbardziej medialny

Lech Poznań trzeci miesiąc z rzędu był najbardziej medialnym klubem piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy W grudniu „Kolejorzowi” po ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.