Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ASTOR zostaje z Wisłą na dłużej

Doszło do przedłużenia współpracy pomiędzy Wisłą Kraków a firmą ASTOR. Na mocy podpisanej umowy logo marki AVEVA, pojawi się na koszulkach 13-krotnego mistrza Polski.

Konferencja prasowa rozpoczęła się od zaprezentowania logo marki AVEVA, które zastąpiło na wiślackich strojach dotychczasowe logo Kawasaki Robotics. Na mocy umowy podpisanej między Wisłą Kraków a firmą ASTOR, która jest finansowana z obu źródeł (AVEVA i ASTOR) na wiślackich koszulkach będzie widniał napis AVEVA, a na ściankach pozostaną loga ASTOR. a mocy podpisanej umowy na plecach trykotów meczowych zawodników Białej Gwiazdy pojawi się logo AVEVA – jednego ze strategicznych partnerów technologicznych ASTOR.

Ulokowanie logo AVEVA na koszulkach Wisły Kraków stanowi kontynuację zaangażowania ASTOR w działalność Klubu. To kolejny krok niezbędny do osiągania wspólnych celów biznesowych, organizacyjnych i sportowych. Zaangażowanie zarządu i właściciela ASTOR – Stefana Życzkowskiego – we współpracę z 13-krotnym mistrzem Polski miało ogromny wpływ na powodzenie przyjętych przez firmę rok temu celów. Przez cały okres współpracy krakowskie przedsiębiorstwo znacząco przyczyniło się do popularyzacji Wisły Kraków w kraju i za granicą.

„Około rok temu, gdy spotkaliśmy się na biznesowym lunchu przedmeczowym powstał pomysł współpracy pomiędzy Wisłą Kraków a firmą Astor. Tak naprawdę dzięki temu doszło do podpisania bardzo ważnej dla nas umowy, która była też poniekąd planem realizacji celów biznesowych. Początek rozmowy i tak naprawdę warunki, które zostały ustalone były jasno sprecyzowane – umowa miała trwać rok i teoretycznie miała być nieprzedłużana. Wielkim marzeniem Pana Stefana, który od 1978 roku jest wielkim kibicem Wisły, było to, by jego firma, ewentualnie jego partner biznesowy, znalazł się na koszulce”. Jak wyjaśnił w kolejnych słowach sternik Białej Gwiazdy umowa podpisana rok temu okazała się korzystna zarówno dla jednej, jak i drugiej strony. Na tej podstawie podjęto decyzję o parafowaniu kontraktu przedłużającego wspólną działalność obu podmiotów. – „Podczas tego roku współpracy zawiązało się bardzo wiele dobrych relacji. Myślę, że można powiedzieć, że obie strony odniosły dużo korzyści biznesowych z tej współpracy, z czego się cieszymy, ale również bardzo ważnym argumentem jest to, że te relacje, wszystkie korzyści dla obu strony spowodowały, że dziś możemy się spotkać i podpisać kolejną umowę. Umowę z poważną firmą, marką znaną nie tylko na podwórku krajowym, ale i europejskim. Ze swojej strony bardzo dziękuję, bo to kolejny krok w kierunku rozwoju, szczególnie biznesu, nad którym chcieliśmy pracować. Myślę, że kredyt zaufania, który otrzymaliśmy od Pana Stefana w tym ostatnim roku został wykorzystany i bardzo się cieszymy, że mamy możliwość dalszej kooperacji” – powiedział przedstawiciel Białej Gwiazdy.

Podczas konferencji prasowej głos zabrał również Prezes firmy ASTOR – “Pan Stefan Życzkowski, który także nie krył zadowolenia ze sposobu, w jaki układa się współpraca z Białą Gwiazdą. Jak zaznaczył, podpisanie pierwotnej umowy z krakowską Wisłą nie zabrało dużo czasu. „Dla mnie ciekawostką jest fakt, że ten kontrakt negocjowaliśmy chyba 30 minut, wiec to był chyba najszybszy taki dość poważny kontrakt, w sprawie którego tak szybko się porozumieliśmy. Muszę powiedzieć, że nauczyłem się, że w sporcie żeby ktoś wygrał, ktoś inny musi przegrać, ewentualnie może być remis, natomiast w biznesie ten układ to zdecydowanie wygrana-wygrana-wygrana. My, jako firma, zdecydowanie czujemy się z tym kontraktem wygrani i bardzo dużo zawdzięczamy Wiśle. Myślę, że ze swojej strony potrafiliśmy dać taką markę światową, Kawasaki, i Wisła także jest zdecydowanie stroną zwycięską. Dodatkowo Kawasaki Robotics również zyskało bardzo dużo” – stwierdził Prezes firmy ASTOR, potwierdzając fakt, że w ostatnim roku osiągnięte obopólne korzyści przewyższyły oczekiwane efekty współpracy: – „Rzeczywiście w planach mieliśmy tylko roczny kontrakt. To była wielka próba, nikt z naszej branży, która jest niszowa, wcześniej takich kontraktów nie zawierał i wydaje mi się, że w Ekstraklasie nie było takiej firmy. Muszę powiedzieć, że pewne oczekiwania finansowe zostały tutaj zdecydowanie przekroczone i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego kontraktu i z tego, co wydarzyło się w ciągu tego roku biznesowo dla firmy Kawasaki i dla firmy ASTOR. Dość szybko okazało się, że pomysł był świetny i zaczęliśmy myśleć nad tym, aby wprowadzić markę AVEVA. To najmocniejsza marka, softwarowa i globalna – numer 1 w Polsce i numer 1 na świecie – w dziedzinie oprogramowania przemysłowego i bardzo się cieszymy, że do podpisania takiej umowy doszło. To umowa trójstronna, a my jesteśmy pośrednikiem jako firma ASTOR, która jest dystrybutorem autoryzowanym od 1995 roku w Polsce” – zakończył swoją wypowiedź Stefan Życzkowski.

Najnowsze

Karolina Bojar-Stefańska ambasadorką marki Trec Neutrition

Najbardziej znana polska sędzina, Karolina Bojar-Stefańska dołączyła do grona ambasadorów marki Trec Neutrition Piłka nożna ...

Całość ›

Startuje Tramwajowa Akademia Koszykówki

Już 26 czerwca ruszy Tramwajowa Akademia Koszykówki - wspólny projekt Sekcji Koszykówki Legii Warszawa oraz Tramwajów Warszawskich, ...

Całość ›

Nie ma kibicowania bez biesiadowania

Polscy kibice uwielbiają oglądać mecze, w szczególności w gronie znajomych łącząc to z jedzeniem, z okazji EURO 2020 serwis ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.