Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Arłamów przeżywał medialne oblężenie

Od 28 maja w Arłamowie goszczą reprezentanci Polski w piłce nożnej na Mistrzostwa Świata 2018. Przedmundialowe zgrupowanie kadry sprawia, że niewielka podkarpacka miejscowość znowu skupia uwagę mediów. Na wizerunku zyskuje Hotel Arłamów, który gości piłkarzy i przeżywa prawdziwe oblężenie kibiców – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Podobnie było 2 lata temu. Już wówczas na temat Arłamowa ukazało się 7 tys. materiałów w mediach tradycyjnych, których wartość oszacowano na 51,5 mln złotych. Arłamów okazał się dwukrotnie popularniejszy niż miejsce pierwszego zgrupowania – powszechnie znany nadmorski kurort – Jurata.

Efekty tegorocznej wizyty piłkarzy są już widoczne. W okresie od 28 maja do 4 czerwca 2018 roku w polskich mediach ukazało się 11 753 materiałów dotyczących Arłamowa w kontekście reprezentacji. W przekazie dominowały media społecznościowe, do których należało 51 proc. wszystkich materiałów. Najwięcej wpisów i komentarzy zawierających frazę Arłamów odnotowano na Facebooku – 3 554 i Twitterze – 1866.

W serwisach internetowych ukazało się 2915 publikacji. Stacje radiowe wyemitowały 1539 materiałów, a telewizyjne – 824. Dziennikarze prasowi przywoływali Arłamów w 474 informacjach. Znaczące ilości pojawiły się także na Instagramie – 405 i YouTube’ie – 126.

Tak duża popularność znalazła wyraźne odzwierciedlenie w wysokości ekwiwalentu reklamowego. Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” oszacowali wartość wszystkich publikacji na temat Arłamowa na 47,1 mln złotych, z czego 16,5 mln zł wygenerowały materiały telewizyjne, 11 mln zł – serwisy internetowe, 8,6 mln zł – radio, a 8,5 mln – prasa, a 2,5 mln zł pochodziło z portali społecznościowych.

Warto zaznaczyć, że aż 33 proc. informacji opublikowanych przez użytkowników social media miało pozytywny wydźwięk dla Arłamowa. To istotne także dla Hotelu Arłamów, który wiele zyskuje na zainteresowaniu dziennikarzy reprezentacją. W analizowanym okresie w zestawieniu z frazą „hotel” nazwa „Arłamów” pojawiła się w 1 426 publikacjach. Najwięcej, bo aż 519 materiałów, baza przygotowawcza piłkarzy zebrała w internecie, następnie 317 na Facebooku i 240 w prasie, 153 materiały odnotowano w radiu, 84 na Instagramie, 66 w telewizji i 37 na Twitterze. Należy jednak podkreślić, że nazwa miejscowości często utożsamiana jest z samym hotelem – mówiąc „Arłamów”, myślimy „Hotel Arłamów”, stąd wartości te mogą być większe. Wartość publikacji oceniono na ­­9 mln złotych­­­.

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›