Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Arka z pierwszym sponsorem meczu po awansie do Ekstraklasy

Arka Gdynia pozyskała pierwszego sponsora meczu po awansie do PKO BP Ekstraklasy. W 4. kolejce podczas meczu z Pogonią Szczecin partnerem będą Polskie Linie Oceaniczne SA.

Polskie Linie Oceaniczne SA to przedsiębiorstwo armatorskie o 75-letniej tradycji w żegludze liniowej z siedzibą w Gdyni. Obecna działalność firmy koncentruje się na świadczeniu usług przewozowych drogą morską. Spółka zarządza trzema statkami pływającymi w czarterze oraz hotelem „Dom Marynarza”.

– „To ważny moment – zarówno dla Polskich Linii Oceanicznych, jak i dla całej społeczności Gdyni. Arka i PLO to ikony naszego miasta – zakorzenione w jego historii, ale patrzące w przyszłość. Cieszymy się, że możemy wspierać klub, który po powrocie do Ekstraklasy symbolizuje, podobnie jak obecnie PLO, determinację, pasję i walkę o należne miejsce. Dla nas to nie tylko współpraca sportowa – to świadomy krok w stronę większego zaangażowania w życie lokalnej społeczności i wspólnego budowania silnej, gdyńskiej tożsamości. Wierzymy, że razem możemy osiągnąć wiele – zarówno na morzu, jak i na murawie” – przyznaje Radosław Marciniak, prezes PLO.

„Wraz z Polskimi Liniami Oceanicznymi wypływamy na Ekstraklasy przestwór oceanu. Kilka dni temu poznaliśmy terminarz, a już dziś ogłaszamy pierwszego sponsora meczu. Sierpniowy mecz z Pogonią Szczecin rozegramy wraz z Polskimi Liniami Oceanicznymi. Jestem dumny, że Arka stanowi platformę do nawiązywania relacji biznesowych, promocji własnej firmy czy produktów. Zapraszam do stałej współpracy. Arka Razem!” – dodaje Wojciech Pertkiewicz, prezes Arki Gdynia SA.

Polskie Linie Oceaniczne SA zostały Sponsorem Meczu 4. kolejki PKO BP Ekstraklasy, który zostanie rozegrany w weekend 9-10 sierpnia 2025 roku.

Najnowsze

Foodify partnerem Widzewa Łódź

Firma Foodify znajdzie się w gronie najważniejszych podmiotów wspierających Widzew Łódź, a jej logo eksponowane będzie na ...

Całość ›

Wiśniowski sponsorem Sandecji Nowy Sącz

Firma WIŚNIOWSKI została nowym głównym sponsorem Sandecji Nowy Sącz Logo renomowanego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń ...

Całość ›

Peter Moore Doradcą Zarządu i Mniejszościowym Akcjonariuszem Wisły

Legenda światowego biznesu sportowego i technologicznego, Peter Moore rozpoczyna nowy rozdział w Wiśle Kraków SA jako Doradca Zarządu ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›