fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Arka przedłużyła współpracę z kibicami

Klub i Stowarzyszenia Kibiców Gdyńskiej Arki kontynuują współpracę w nowym sezonie. Parafowały porozumienie, którego celem jest wzajemne wsparcie oraz współpraca.

Porozumienie dotyczy wszelkich akcji promocyjnych, informacyjnych oraz charytatywnych. Wiele z nich stało się przez lata pozytywnym symbolem działalności Stowarzyszenia Kibiców Gdyńskiej Arki.

Akcje „Żółto-niebieska wyprawka”, „Żółto-niebieski Mikołaj”, liczne zbiorki na szczytne cele, organizacja i opieka nad sektorem rodzinnym na stadionie czy organizacja spotkania międzypokoleniowego połączonego z przedsezonową prezentacją zespołu to wiodące przykłady działań kibiców Arki.

Porozumienie normuje także zasady działań i współpracy w zakresie organizacji meczów wyjazdowych.

W zamian za akcje promocyjne, organizację meczów wyjazdowych Klub przeznaczy na działalność statutową SKGA określoną kwotę od każdego normalnego biletu sprzedanego na trybunę Górka oraz ustalone kwoty za organizację wyjazdów kibiców na mecze wyjazdowe. Stowarzyszenie otrzyma także imienne identyfikatory dla osób przygotowujących nagłośnienie, flagi czy przeprowadzających zorganizowane akcje promocyjne podczas meczów.

Stowarzyszenie Kibiców Gdyńskiej Arki zapewniło, że zrobi wszystko, by nasz klub nie dotykały kary związane z przekroczeniem przepisów. Będąc odpowiedzialnym i dbającym o swój Klub, SKGA zobowiązało się także, że będzie partycypować w kosztach ewentualnych kar, gdyby do takich doszło (do kwoty nie przekraczającej, tej otrzymanej od klubu w ramach podpisanego porozumienia. W ubiegłym sezonie było to ok. 70 tys zł)

Prezes Zarządu Wojciech Pertkiewicz po zawarciu umowy powiedział: – “Kontynuujemy partnerską współpracę. SKGA prowadzi wiele fantastycznych akcji skierowanych do kibiców. Myślę, że kolejne z nich pozwolą na dotarcie do jeszcze szerszych rzeszy kibiców z pozytywnym przekazem i inicjatywami oraz będą budować pozytywny obraz kibiców Żółto-niebieskich i naszego klubu. Liczę, że pieniądze przekazane Stowarzyszeniu zostaną wydatkowane na takie działania, a nie pokrywanie części kar. Szanuję odpowiedzialną inicjatywę współodpowiedzialności za potencjalne kary nakładane na klub, ale wierzę, że finansowe wsparcie Stowarzyszenia zostanie spożytkowane lepiej, co wielokrotnie SKGA udowadniało.”

Najnowsze

Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›

Cosinus dalej z ŁKS-em

Grający w 1 Lidze ŁKS przedłużył umowę z siecią szkół Cosinus Sieć bezpłatnych szkół Cosinus wspiera Łódzki Klub Sportowy ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf

https://t.co/jYqeDTbs7A nowym sponsorem PGE VIVE Kielce.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgevivekielce https://t.co/zBETygg2al