Arka Gdynia razem z Energą do końca przyszłego sezonu
W rundzie wiosennej 2025 oraz całym sezonie 2025/2026 piłkarze Arki Gdynia grać będą z logiem Energi na przodzie koszulek, strony podpisały umowę sponsoringową.
Energa zdecydowała się na wsparcie gdyńskiego klubu nie tylko w aktualnie trwającym sezonie, ale także w sezonie 2025/2026.
Klub ma na celu grę w najwyższej klasie rozgrywkowej, czyli ekstraklasie. Jest na to duża szansa. Rundę jesienną zawodnicy zakończyli na drugim miejscu w Betclic 1 lidze, które daje bezpośredni awans do elity. Konieczne jest jednak podtrzymanie wiosną dobrej passy z jesieni, kiedy to drużyna z Gdyni zgromadziła aż 40 punktów.
– „Arka Gdynia to jedna z wizytówek sportowego Trójmiasta, obok Trefla Sopot i Trefla Gdańsk – to jeden z trzech największych klubów, które wspiera Energa. Każdy z nich nie tylko odnosi sukcesy na arenach sportowych, ale także angażuje się w działania społeczne, organizując inicjatywy, które przyciągają uwagę całej społeczności. Arka wyróżnia się takimi projektami jak „Arka znaczy Zdrowie”, „Arka znaczy Kultura” czy „Różowy mecz”. Są to działania wpisujące się w wartości, które także przyświecają Enerdze – zaangażowanie w rozwój lokalnych społeczności, promocję kultury, zdrowego stylu życia i wspieranie projektów z misją społeczną” – mówi Magdalena Marszałkowska, dyrektor Departamentu Marketingu Energi SA.
– „Energa współpracuje z klubami, które wyróżniają się profesjonalnym zarządzaniem, stabilnością oraz długofalowym podejściem do rozwoju zarówno sportowego, jak i społecznego. Właśnie dlatego chcemy kontynuować naszą współpracę z Arką Gdynia, wspólnie wspierając lokalne społeczności i sportowy rozwój regionu” – dodaje Magdalena Marszałkowska.
– „Cieszymy się z kontynuacji tej wieloletniej i owocnej współpracy. Codzienna praca nad działaniami marketingowymi, generowanie szerokich zasięgów komunikacyjnych, ekspozycja marki Energa czy też prospołeczne i prozdrowotne działania Arki Gdynia w minionym roku sprawiły, że w nowym roku wsparcie naszego Sponsora będzie jeszcze większe. Dziękujemy za zaufanie. Cieszy fakt, że nasza praca została doceniona. Chcemy pokazywać Sponsorom rzeczywistą wartość wynikającą z naszych działań, odniesioną nie tylko do marketingu sportowego, ale przede wszystkim do odpowiedzialności społecznej. Wiemy, jak silnie i jak pozytywnie możemy oddziaływać na wizerunek miasta i regionu, jak wiele ludzkiej energii jesteśmy w stanie zagospodarować i jesteśmy dumni z tego, że Energa będzie tego częścią” – podkreśla Marcin Gruchała, prezes Arki Gdynia.