Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Arka Gdynia razem z Energą do końca przyszłego sezonu

W rundzie wiosennej 2025 oraz całym sezonie 2025/2026 piłkarze Arki Gdynia grać będą z logiem Energi na przodzie koszulek, strony podpisały umowę sponsoringową.

Energa zdecydowała się na wsparcie gdyńskiego klubu nie tylko w aktualnie trwającym sezonie, ale także w sezonie 2025/2026.

Klub ma na celu grę w najwyższej klasie rozgrywkowej, czyli ekstraklasie. Jest na to duża szansa. Rundę jesienną zawodnicy zakończyli na drugim miejscu w Betclic 1 lidze, które daje bezpośredni awans do elity. Konieczne jest jednak podtrzymanie wiosną dobrej passy z jesieni, kiedy to drużyna z Gdyni zgromadziła aż 40 punktów.

– „Arka Gdynia to jedna z wizytówek sportowego Trójmiasta, obok Trefla Sopot i Trefla Gdańsk – to jeden z trzech największych klubów, które wspiera Energa. Każdy z nich nie tylko odnosi sukcesy na arenach sportowych, ale także angażuje się w działania społeczne, organizując inicjatywy, które przyciągają uwagę całej społeczności. Arka wyróżnia się takimi projektami jak „Arka znaczy Zdrowie”, „Arka znaczy Kultura” czy „Różowy mecz”. Są to działania wpisujące się w wartości, które także przyświecają Enerdze – zaangażowanie w rozwój lokalnych społeczności, promocję kultury, zdrowego stylu życia i wspieranie projektów z misją społeczną” – mówi Magdalena Marszałkowska, dyrektor Departamentu Marketingu Energi SA.

– „Energa współpracuje z klubami, które wyróżniają się profesjonalnym zarządzaniem, stabilnością oraz długofalowym podejściem do rozwoju zarówno sportowego, jak i społecznego. Właśnie dlatego chcemy kontynuować naszą współpracę z Arką Gdynia, wspólnie wspierając lokalne społeczności i sportowy rozwój regionu” – dodaje Magdalena Marszałkowska.

– „Cieszymy się z kontynuacji tej wieloletniej i owocnej współpracy. Codzienna praca nad działaniami marketingowymi, generowanie szerokich zasięgów komunikacyjnych, ekspozycja marki Energa czy też prospołeczne i prozdrowotne działania Arki Gdynia w minionym roku sprawiły, że w nowym roku wsparcie naszego Sponsora będzie jeszcze większe. Dziękujemy za zaufanie. Cieszy fakt, że nasza praca została doceniona. Chcemy pokazywać Sponsorom rzeczywistą wartość wynikającą z naszych działań, odniesioną nie tylko do marketingu sportowego, ale przede wszystkim do odpowiedzialności społecznej. Wiemy, jak silnie i jak pozytywnie możemy oddziaływać na wizerunek miasta i regionu, jak wiele ludzkiej energii jesteśmy w stanie zagospodarować i jesteśmy dumni z tego, że Energa będzie tego częścią” – podkreśla Marcin Gruchała, prezes Arki Gdynia.

Najnowsze

PGE GiEK Skra Bełchatów i Weron z umową

Firma WERON, specjalizująca się w dostarczaniu najwyższej jakości produktów z obszaru medycyny sportowej, została Partnerem PGE GiEK ...

Całość ›

Marma Polskie Folie sponsorem generalnym polskiego żużla

Marma Polskie Folie od dawna była obecna w żużlu, teraz firma postanowiła zostać Sponsorem Generalnym Żużlowej Reprezentacji ...

Całość ›

Energa Biało-Zielone Ladies Gdańsk

Rugbistki z Gdańska od nowego roku rywalizują pod nazwą Energa Biało-Zielone Ladies Gdańsk Energa została Sponsorem Tytularnym klubu ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›