Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Arka Gdynia nadal będzie ubrana w stroje Adidasa

Firma Adidas pozostanie Sponsorem Technicznym Arki Gdynia na kolejne trzy sezony.

Firma Marba-Sport spółka do której należy ultranowoczesny sklep internetowy no10.pl oraz największy piłkarski salon na Pomorzu zdecydowała się, wraz ze swoim Partnerem – marką Adidas, przedłużyć z Arką umowę na kolejne 3 sezony.

Jak podkreślił Prezes Zarządu Arki, umowa jest rozszerzona w stosunku do poprzednich lat i zawiera dodatkowe bonusy dla Klubu za osiągnięcia w rozgrywkach ligowych i pucharowych.

Firma Marba-Sport obecna jest na polskim rynku od 1992 roku i od lat aktywnie współpracuje z renomowanym producentem odzieży i sprzętu sportowego – marką adidas. Od początku swojej działalności zaopatruje w artykuły sportowe klientów detalicznych, instytucje państwowe, szkoły i kluby sportowe.  Jej własnością jest między innymi sklep internetowy no10.pl (który zostanie uruchomiony wkrótce – dotychczas funkcjonujący jako sportbazar.pl) oraz największy na Pomorzu salon piłkarski.

Marba-Sport jako Sponsor Techniczny zapewnia Klubowi sprzęt sportowy.

Źródło: Arka Gdynia

Najnowsze

AL-KO sponsorem tytularnym Superpucharów Polski w piłce siatkowej

Firma AL-KO, producent innowacyjnych urządzeń do pielęgnacji ogrodów została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski Kobiet i ...

Całość ›

Wolszczak – mistrzyni judo w grona ambasadorów firmy Tarczyński

Kinga Wolszczak – Mistrzyni Polski w judo – dołączyła do grona sportowych ambasadorów firmy Tarczyński Wolszczak, mimo ...

Całość ›

Logo CukierAsów znajdzie się na koszulkach Lecha Poznań

Poznańskie CukierAsy wygrały głosowanie fanów Kolejorza i to ich logo znajdzie się na froncie koszulek Lecha podczas wyjazdowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›