fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Arka Gdynia będzie pływać

Występująca w tym sezonie w Ekstraklasie Arka Gdynia również dobrze radzi sobie na boisku jak i biurach klubowych, jej sponsorem właśnie została firma Stena Line.

Klub z Pomorza systematycznie wzmacnia swoją pozycję zarówno na boisku jak i w biznesie. W dniu dzisiejszym uroczyście podpisana została umowa pomiędzy Arką a Stena Line. W trakcie konferencji obecni byli: Prezes Zarządu Arki  Wojciech Pertkiewicz, Dyrektor Zarzadzajacy Stena Line Polska Marek Kiersnowski i rzecznik prasowy Stena Line Polska Agnieszka Zembrzycka. Marka w ten sposób uzyskała m.in. miejsce na rękawie koszulki zawodników.

Stana Line to szwedzki koncern promowy, w Polsce obecny od dekady. Za pomocą jego statków można dotrzeć z Gdyni do Szwecji. Marka jest częścią międzynarodowej grupy Stena Sphere zajmującą się recyklingiem, nieruchomościami, przewozami promowymi czy wydobyciem ropy naftowej.

Źródło: Arka Gdynia

Najnowsze

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›

Suzuki Arena już w listopadzie

Suzuki mimo nabycia praw do stadionu w Kielcach jeszcze nie komunikuje tego faktu, co jednak zmieni się już w listopadzie  Jak ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi