Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Arka dalej z Stena Line

Arka Gdynia przedłużyła o rok umowę z Stena Line Polska.

Współpraca między Arką a Stena Line została podpisana w zeszłym roku. Na mocy umowy na koszulkach piłkarzy pojawiło się logo przewoźnika. Obecna współpraca została przedłużona o kolejny rok.

 – „Jesteśmy dumni, że możemy wspierać sport. Cieszymy się, że tak zdolny, liczący się w lidze zespół ma nasze logo na koszulce. Ubiegły rok przyniósł nam wiele pięknych piłkarskich przeżyć. Jesteśmy przekonani, że kolejny wspólny rok Stena Line i Arki Gdynia będzie równie emocjonujący. Gratuluję całej drużynie udanego sezonu i życzę wielu bramek w zbliżających się meczach”- mówił Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska.

Czytaj więcej na http://sport.interia.pl/klub-arka-gdynia/news-arka-gdynia-i-stena-line-przedluzaja-umowe-sponsoringowa,nId,2418874#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

Stena Line to szwedzki koncern promowy, obecny w Polsce od ponad dwóch dekad. Promy z charakterystycznym czerwonym kominem łączą Gdynię z Karlskroną w południowej Szwecji. Co roku tę trasę przemierza ponad pół miliona pasażerów, korzystając z jednego z dwóch bliźniaczych statków: Stena Vision i Stena Spirit. Trzeci statek na linii, Stena Baltica, jest przeznaczony głównie do przewozu ładunków.

Stena Line operuje na 22 trasach łączących 10 krajów, posiada 34 promy, zatrudnia ponad 5500 pracowników. Roczne obroty koncernu przekraczają 12 mld koron szwedzkich. Przewozy wynoszą rocznie: ponad 7 mln pasażerów, 1, 5 mln samochodów osobowych oraz 2 mln jednostek frachtowych (ciężarówki, naczepy itp.).

Źródło: Arka Gdynia/Interia

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›