Arka Gdynia odnowiła swój dotychczasowy kontrakt z marka Tyskie.
Jak poinformował klub Lotto Ekstraklasy w dalszym ciągu marka Tyskie pozostaje sponsorem Arki Gdynia. W ramach współpracy Tyskie zyskuje m.in. reklamę na stadionie a także sprzedaż w punktach gastronomicznych. Wciąż oferta punktów gastronomicznych zawierać będzie niskoprocentowe piwo marki Tyskie Jasne Lekkie 3,5%, Lech Shandy oraz Lech Free. Część ze sprzedaży napojów trafia na konto klubu.
Źródło: Arka Gdynia
Najnowsze
STS na froncie koszulek Ruchu
STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...
DB Protection współpracuje z Pogonią
Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...
Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”
Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...