Arka Gdynia odnowiła swój dotychczasowy kontrakt z marka Tyskie.
Jak poinformował klub Lotto Ekstraklasy w dalszym ciągu marka Tyskie pozostaje sponsorem Arki Gdynia. W ramach współpracy Tyskie zyskuje m.in. reklamę na stadionie a także sprzedaż w punktach gastronomicznych. Wciąż oferta punktów gastronomicznych zawierać będzie niskoprocentowe piwo marki Tyskie Jasne Lekkie 3,5%, Lech Shandy oraz Lech Free. Część ze sprzedaży napojów trafia na konto klubu.
Źródło: Arka Gdynia
Najnowsze
TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław
Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...
Jagiellonia na podium medialności w marcu
W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...
Firma Hummel na dłużej z Polonią
Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...